تاریخ : 1399,شنبه 28 تير21:26
کد خبر : 364165 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

سرمربی سابق بایرن جایگزین مربی اخراجی موناکو می‌شود

باشگاه موناکو سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا را اخراج کرده و در نظر دارد که سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ را جانشین وی کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد که باشگاه موناکو تصمیم به برکناری روبرت مورنو از مربیگری این تیم گرفته است و بازی دوستانه روز گذشته تیم قرمزوسفیدپوش مونت‌کارلو آخرین بازی این تیم با هدایت سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا بوده است. همچنین طبق اعلام این نشریه نیکو کواچ سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ که در اواسط فصل اخراج شد، گزینه اصلی جانشینی مورنوست.

شاگردان مورنو روز گذشته(جمعه) با پیروزی 2 بر صفر در بازی دوستانه مقابل تیم بروژ در بلژیک اردوی پیش‌فصل خود را آغاز کردند و با وجود کسب پیروزی 2 بر صفر در این بازی، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که مورنو دیگر گزینه مناسبی برای هدایت‌ تیم‌شان نیست آنهم در حالی که این مربی اسپانیایی تنها هفت ماه پیش هدایت موناکو را بر عهده گرفت و شاگردانش هم در دو سوم این زمان به دلیل شیوع کرونا و تعلیق لیگ به میدان نرفته‌اند.

البته طبق ادعای منابع فرانسوی، تصمیم اتخاذ شده در مورد مورنو از چند هفته پیش اتخاذ شده است و دلیل آن کسب تنها پنج پیروزی در 12 بازی موناکو تحت هدایت مورنو و عدم راهیابی تیم او به رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا بوده است.