تاریخ : 1399,چهارشنبه 01 مرداد02:19
کد خبر : 364582 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آخرین مهلت برای تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان با هماهنگی قبلی و در زمان‌های از پیش تعیین شده، می‌توانند اقدام به تخلیه خوابگاه‌ها کنند و مهلت مقرری برای آن در نظر نداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی عباسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: به منظور حفظ سلامت دانشجویان، از زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که دانشگاه‌ها تعطیل شوند و خوابگاه‌ها تخلیه، در دانشگاه هرمزگان نیز این امر اجرایی شد.

عباسی اضافه کرد: اکنون، فقط دانشجویانی که پروژه و پایان نامه و فعالیت تحقیقاتی و آزمایشگاهی دارند، در خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان حضور دارند. البته این حضور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته و در هر اتاق، فقط یک نفر اسکان داده شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان بیان کرد: تعداد دانشجویانی که در حال حاضر در خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان اسکان دارند، بسیار کم است.

وی ابراز کرد: مهلت مقرری برای تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته نشده و دانشجویانی که اکنون در این خوابگاه‌ها اسکان ندارند، با هماهنگی قبلی، می‌توانند در زمان‌های از پیش تعیین شده از سوی خود و امور خوابگاهی اقدام به تخلیه اتاق‌ها کنند.