تاریخ : 1399,پنجشنبه 02 مرداد15:19
کد خبر : 364748 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

۵۰ نیاز جدید به حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت

جدیدترین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها اعلام شد که نشان می‌دهد علاوه بر نیازهای ثبت شده قبلی، فقط در نیمه دوم تیرماه، ۵۰ درخواست جدید برای حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت ثبت شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازفارس، فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتقاء توانمندی‌ها و مهارت ایشان در جهت انتقال یافته‌های پژوهشی و کسب دانش بومی و انتقال یافته‌های پژوهشی به جامعه فراهم می‌سازد.

در طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می‌یابد.

واحد عملیاتی می‌تواند وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، بنگاه‌ها یا سازمان‌های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی که متقاضی حضور عضو هیئت علمی در زمینه تخصصی خاص در واحد خویش‌اندباشد.

*جدیدترین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام شد

هم اکنون آخرین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در جامعه و صنعت مربوط به نیمه دوم تیر ۱۳۹۹ اعلام شده است. اطلاع از شرایط این دوره ها از این آدرس امکان پذیر است.

در این لیست سازمان هایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، شرکت تعاونی اسالمی مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت آب منطقه ای استان سمنان و پژوهشکده بیمه اعلام نیاز کرده اند.

در مجموع فقط در نیمه دوم تیرماه برای ۵۰ محور و موضوع مورد نیاز درخواست حضور اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی شده است.