تاریخ : 1399,پنجشنبه 09 مرداد15:12
کد خبر : 365561 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

رئیس‌جمهور از تبدیل شمال کشور به مرکز چوب و MDF خبر داد

رئیس‌جمهور گفت: بسیار مهم است که منطقه شمال ما دارد به مرکز چوب و MDF تبدیل می‌شود که هم برای نیازمندی‌های داخلی و هم برای صادرات است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آئین افتتاح طرح‌های وزارت صمت گفت: بسیار خرسندم که در این ایام بسیار مبارک و روز مهم عرفه و شب عید قربان این طرح‌ها را افتتاح می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیار مهم است که منطقه شمال ما دارد به مرکز چوب و MDF تبدیل می‌شود که هم برای نیازمندی‌های داخلی و هم برای صادرات است به علاوه اینکه شمال کشور به مراکز مهم صادرات دریایی تبدیل شده است که البته این ظرفیت قبلاً هم بود اما در این ایام تکمیل شده است.

رئیس جمهور در پاسخ به اعتراض یکی از کارآفرینان در مورد طرح‌های چوبی و وعده‌هایی که سال ۹۶ به وی داده شده بود اما عملی نشده است، اظهار داشت: من فکر می‌کردم این موضوعات حل شده است من حتما این موضوع را دنبال می‌کنم. هر دو نکته را هم چوب با پوست و هم مزرعه تولید چوب را که مطرح کردید هر دو را دنبال می‌کنم.

وی پس از گزارش استاندار استان مازندران تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه مازندران دارد از پیک کرونا عبور می کند و آمار و ارقام هم همین را به ما نشان می دهد. تقریباً در همه استان‌ها به جز دو استان، یک روند صحیحی برای کنترل این بیماری را شاهد هستیم. البته در این دو استان باید تلاش بیشتری کنیم و در بقیه استان‌ها الحمدالله با اینکه مشکل دارند به سمت ملایمت و عبور از پیک می‌رویم.