تاریخ : 1399,شنبه 11 مرداد16:13
کد خبر : 365693 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

ویژگی تبلیغات در خبرگزاری‌ها

شما باید به شکلی از آرم شرکت خود در طراحی استفاده نمایید. تنها وجود آرم ملاک بر درست بودن این عمل نیست بلکه باید به درستی این کار انجام شود. از یک شرکت خوب و متخصص در حوزه طراحی لوگو های تجاری جهت برند سازی هدفمند استفاده نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» از آنجایی که خبرگزاری ها جزو آن دسته موضوعات تحت وب هستند که بیشترین مخاطب را جذب میکند. طبیعاتا میزان تبلیغات در اینگونه از وب سایت ها بیشتر از سایر موضوعات است. به طور کلی سایت های خبری این قابلیت را دارند که تبلیغات بنری زیادی را جذب کنند.

یکی از دلایل این موضوع تنوع در پوشش خبری است، به طوری که از تمام اقشار جامعه در سایت های خبرگزاری همچون خبرنامه دانشجویان ایران حضور دارند.

اگر شما وب سایت خبرنامه دانشجویان ایران را مورد بررسی قرار دهید به خوبی بر این موضوع واقف می شوید که در حوزه مختلف جذب مخاطب صورت گرفته است ( تکنولوژی – دانشگاه – فرهنگی و اجتماعی – ورزشی و... ) که هر کدام از این موضوعات در سایت خبرگزاری می تواند جذب مخاطب خوبی به وجود آورد.

 

از چه مدل تبلیغاتی در خبرگزاری استفاده می شود؟

طراحی بنر ثابت و متحرک که توسط برند پارسی طرح ایرانیان انجام می شود،در قالب نمایش تصویری در وب سایت های خبرگزاری جایگاه ویژه ای دارند که این مدل را به اصطلاح تبلیغات بنری می نامند. اگر شما به صفحه ی اصلی سایت مراجعه کنید متوجه می شوید که در صفحه ی اصلی سایت برای  تبلیغات بنری پلن های مختلفی در نظر گرفته شده است. شما می توانید در بالای بخش انتشار پست های روزانه و همچنین ستون های کناری تبلیغات اینترنتی بنری خود را انجام دهید و با این کار نسبت به جذب مشتری اقدامات اولیه خود را آغاز نمایید.

از سوی دیگر این موضوع تنها منوط به خبرنامه دانشجویان ایران نمی شود بلکه شما در تمام سایت های خبرگزاری کشور شاهد این موضوع خواهید بود می توانید جایگاه های این چنین را در سایت های مختلف به دست آورید. برای انجام اینکار کافی است تعرفه تبلیغات در این سایت ها را بررسی و نسبت به بودجه ی خود انتخاب کنید.

ویژگی تبلیغات در خبرگزاری‌ها

برای تبلیغات بنری در خبرگزاری چه مواردی اهمیت دارند؟

از انجایی تبلیغات در این دسته وب سایت ها هزینه ی بیشتری را طلب می کند شما باید با دقت بیشتری تبلیغ خود را انجام دهید.

برای مثال:

هویت سازمانی یا به شکلی مناسب برند خود را معرفی کنید. اگر میخواهید یک بنر تبلیغاتی خوب طراحی کنید ابتدا به وب سایت پارسی طرح ایرانیان بروید و مقالات این مجموعه را بخوانید در این مقالات یکی از مواردی از موارد با تاکید به آن اشاره شده است وجود نماد تجاری شما در طراحی است.

شما باید به شکلی از آرم شرکت خود در طراحی استفاده نمایید. تنها وجود آرم ملاک بر درست بودن این عمل نیست بلکه باید به درستی این کار انجام شود. از یک شرکت خوب و متخصص در حوزه طراحی لوگو های تجاری جهت برند سازی هدفمند استفاده نمایید.

اگر شما طراحی بنر خود را به شرکت پارسی طرح سپرده باشید تا حدود زیادی مشکلی برای شما پیش نمی آید. چرا که در این مجموعه اصول طراحی بنر جهت برند سازی رعایت می شود و شما با دیدن نمونه کارهای این مجموعه به قدرت طراحی متخصصان این شرکت پی خواهید برد.

ویژگی تبلیغات در خبرگزاری‌ها

دقت داشته باشید وقتی میخواهید تبلیغات خود را با هزینه های بالاتر انجام دهید باید برای آن تبلیغ تفاوت بیشتری نسبت به سایر آگهی های روتین در نظر بگیرید.

چرا که هر ورودی تبلیغ شما می تواند به یک مشتری تبلیغ شود و برای رسیدن به این هدف درست باید ابزارهایی که در مسیر شما وجود دارد نهایت استفاده را ببرید.

طراحی بنر خوب داشته باشید. متن های جذاب و فوق العاده تبلیغاتی در بنر خوب بگنجانید. اگر در اینترنت صاحب یک وب سایت هستید سعی کنید طراحی سایت اینترنتی خود بر اساس رابط و تجربه کاری هوشمندانه جلو ببرید و آماده سازید تا با این کار هر کلیک با درصد بالایی به مشتری شما تبدیل شود که البته موضوعات دیگری نظیر محصول خوب و با کیفیت. پشتیبانی مناسب و... از اولویت هایی است که باید در دستور کار شما قرار گیرد.

در نتیجه گیری و بخش پایانی این موضوع باید بگوییم تبلیغات در سایت های خبرگزاری همچون خبرنامه دانشجویان ایران یک فرصت خوب است که از تمام اقشار مردم کشور تبلیغ شما را ببینید و در صورت تمایل وارد وب سایت شما شوند، این هنر شماست که می تواند این مخاطبتان را جذب و تبدیل به مشتری هدف کند. این فرصت را از دست ندهید.

با ارزوی موفقیت برای شما.

پارسی طرح ایرانیان


کد خبرنگار : 16