تاریخ : 1399,دوشنبه 13 مرداد12:59
کد خبر : 365939 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

حیدری: اگر محور کارها مردم قرار بگیرند، از تحریم عبور می‌کنیم

نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب گفت: اگر محور کارها مردم قرار بگیرند و همه امکانات موجود در اختیار مردم گذاشته شود؛ قطعا این مسئله راه را برای عبور از بحران‌ها و شرایط تحریمی فراهم می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری، به تاثیر مردمی شدن اقتصاد برای عبور از تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب روی تکیه بر توان داخلی تاکیدات فراوانی دارند؛ بنابراین دولت موظف است برای خودکفایی کشور اقدامات لازم و مناسبی را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: سیاست دولت باید در راستای شعار سال باشد؛ چرا که اگر این اتفاق بیفتد بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی ما برطرف خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس به ظرفیت‌های موجود در کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شرایط اقلیمی مناسب و توانمندی‌هایی که در آن وجود دارد می‌تواند از همه لحاظ بدون وابستگی به کشورهای دیگر به خودکفایی برسد؛ البته این بدان معنا نیست که ما از ظرفیت کشورهای دیگر استفاده نکنیم؛ چرا که روابط اقتصادی کشورها به هم وابسته هستند.

نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب در ادامه افزود: قاعدتا هر کشوری که شرایط جغرافیایی کشورمان را داشته باشد باید خودکفا شود و راه خودکفایی هم استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مردم محور کردن برای این کار است؛ هرچه قدر مردم را محور کار قرار دهیم و منابع و امکانات در اختیار مردم قرار دهیم شعار و استراتژی نظام که همان عدم وابستگی به کشورهای دیگر بوده تحقق پیدا خواهد کرد.