تاریخ : 1399,جمعه 31 مرداد17:19
کد خبر : 367842 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جهانبین: کارآفرینی در کنار آموزش باید در دستور کار قرار گیرد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، تولید محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان را اولویت این معاونت برشمرد و گفت: کارآفرینی در کنار آموزش باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس در واحد اردبیل برگزار شد، گفت: معاونت های مختلف دانشگاه باید تعامل و همکاری خوبی با معاونت فرهنگی و دانشجویی داشته باشند تا برنامه‌ریزی ها به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و اقتصادی بر فرهنگ تأثیر می‌گذارد، اظهار داشت: اقتصاد ضعیف باعث افزایش ناهنجاری رفتاری در جامعه خواهد شد، لذا کارآفرینی در کنار آموزش باید به صورت جدی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد. دانشجویی که در کنار تحصیل درآمد داشته باشد، از حیث فرهنگی نیز اقتضای بهتری برای رشد خواهد داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اجرای همایش درخصوص کرامت زمانی مؤثر است که این کرامت در تمامی اجزای دانشگاه از جمله در برخورد مدیریت با کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان رعایت شود.

جهان بین تأکید کرد: تقویت عقلانیت و کرامت، توسعه و استقلال تشکل‌های دانشجویی و همچنین ارتقای توان دانشگاه در فضای مجازی، زمینه‌سازی برای تولید محتوای فرهنگی توسط اساتید و دانشجویان، توسعه ورزش همگانی و... از اولویت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.