تاریخ : 1399,سه شنبه 04 شهريور16:18
کد خبر : 368282 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کشف یک تن مواد مخدر در هرمزگان!

رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی ، طی عملیات ویژه پاسداران گمنام امام زمان(عج) ، یک باند سوداگران مرگ منهدم و بیش از یک تن مواد مخدر از آنها کشف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی صالحی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی، طی عملیات ویژه پاسداران گمنام امام زمان (عج)، یک باند سوداگران مرگ منهدم و بیش از یک تن مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی افزود: این باند به طرز ماهرانه ای مواد مخدر را در چرخ‌دنده‌های بزرگ لوازم یدکی جاسازی و برای انتقال به مرکز کشور از این روش استفاده می‌کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه این باند بزرگ مواد مخدر در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کرمان فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های فراوانی برای شناسایی این باند و انهدام آن صورت گرفته که بحمداللّه با هم افزایی دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بار نشست و اعضای آن دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: به موازات اقدامات پیشگیرانه، مقابله بی امان با سوداگران مرگ در اقصی نقاط استان ادامه خواهد یافت و مرتکبین قاچاق مواد مخدر با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.