تاریخ : 1399,یکشنبه 09 شهريور21:34
کد خبر : 368732 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ترافیک در محورهای هراز و کندوان نیمه‌سنگین است

گروه استان‌ها: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان از عصر امروز، گفت: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان نیمه‌سنگین گزارش شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با  تسنیم، اظهار داشت: هم اکنون ترافیک در محور هراز محدوده رودهن تا آبعلی به صورت نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک از گزنگ تا وانا و پنجاب نیز به صورت نیمه سنگین و سنگین است.

وی افزود: در محور کندوان نیز از مکارود تا هزار چم ترافیک به صورت نیمه سنگین گزارش شده و سایر محدوده این محور به صورت روان است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک در محور سوادکوه به صورت نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: بازگشت مسافران از ساعات دیگری آغاز شده و به نظر می‌رسد ترافیک در این محور سنگین باشد.

قدمی با بیان اینکه رانندگان مدیریت سرعت را در طول مسیر رعایت کنند، افزود: احتمال یکطرفه شدن محور کندوان و هراز برای ساعات عصر امروز از ساعاتی دیگر وجود دارد.

وی با اعلام اینکه تردد خودرو در روزهای اخیر در محورهای درون شهری ساحلی استان بسیار بوده است، گفت: تردد در محورهای ساری - سمنان و رامسر به رشت نیز به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.