تاریخ : 1399,دوشنبه 10 شهريور16:17
کد خبر : 368799 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

پیشنهادی برای کاربران اندروید و ios؛

معرفی ۵ اپلیکشن جذاب دانلود والپیپر

تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تصاویر زمینه معمولاً از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این موضوع از سال‌ها پیش که گوشی‌های موبایل صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر از ۳ اینچ داشتند، تا به امروز و ظهور فبلت‌ها ادامه دارد و با بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، محبوبیت استفاده از این تصاویر نیز افزایش پیدا کرده است.
تلفن‌های همراه هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند، این یعنی ساعات زیادی از روزمان را به تماشای نمایشگر آن‌ها می‌گذرانیم و به همین خاطر دوست داریم با توجه به علایقمان آن‌ها را شخصی‌سازی کنیم. از مهمترین بخش‌هایی که در نگاه اول برایمان مهم است و توجه زیادی صرف آن می‌کنیم والپیپر یا عکس پس‌زمینه گوشی‌هایمان است. با این اوصاف خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که از تصاویر تکراری پس‌زمینه خسته شده و به دنبال تنوع می‌گردیم. احتمالا وقت یا حوصله این را هم نداریم که به وبسایت‌های مختلف سرزده و والپیپرهای جدید انتخاب کنیم. در این شرایط است که یک اپلیکیشن دانلود والپیپر با عکس‌های با کیفیت و جذاب، بسیار کاربردی خواهد بود. در گزارش میخواهیم به معرفی اپلیکیشن‌هایی در این زمینه برای کاربران اندروید و آی او اس بپردازیم.

1. ZEDGE

اگر به خاطر داشته باشید، زمانی که تلفن های هوشمند وجود نداشتند و اغلب ما موبایل های مبتنی بر جاوا را در دست می گرفتیم، وبسایت ZEDGE بزرگترین منبع اینترنتی برای شخصی سازی موبایل ها محسوب می شد. در اپلیکیشن ZEDGE می توانید هزاران تصویر پس زمینه، لایو والپیپر، رینگتون، زنگ اعلان، بازی و در نسخه اخیر اپ آیکن را به رایگان دانلود کنید. تعداد محتوای چندرسانه ای موجود در آرشیو این اپ به عدد شگفت انگیز 300 میلیون می رسد، بنابراین با نصب آن روی موبایل می توانید مطمئن باشید که در این دریای پهناور مطمئنا به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

     

2. Abstruct

اپلیکیشن «Abstruct» که توسط هنرمند طراح والپیپرهای وان‌پلاس، «Hampus Olsson» آماده شده، مجموعه نفیسی از اثرهای او را در اختیار شما قرار می دهد. اولسن طراحی والپیپر برای گوشی‌های وان‌پلاس 2 تا 7 را به عهده داشته و حالا آن‌ها را در قالب این اپلیکیشن در دسترس کاربران پلتفرم اندروید قرار داده است. اگر والپیپرهای وان پلاس را دیده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که برای خلق آن‌ها از هنر آبستره یا انتزاعی استفاده شده است. در این سبک هنری، خالق اثر به دنبال به وجود آوردن یک شکل یا صورت طبیعی که در جهان مادی وجود دارد نیست بلکه با استفاده از رنگ و فرم‌های تمثیلی غیرطبیعی، اثر را خلق می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود طرح‌های چشم‌نواز و رنگارنگی آفریده شود.

3. Walli

هزاران تصویر زمینه آماده در برنامه وجود دارد و به گفته‌ی سازندگان، هر روز به این تعداد اضافه خواهد شد. تصاویر در موضوعات مختلفی دسته‌بندی شده‌اند تا بتوانید والپیپر ایده‌آل خود را ساده‌تر پیدا کنید. همچنین در زمان نمایش هر عکس، گزینه‌ای با عنوان Favorites وجود دارد که به کمک آن می‌توانید تصاویری که می‌پسندید، در بخش «مورد علاقه‌ها» بوکمارک کنید و در استفاده‌های بعدی به‌طور مستقیم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تصاویر دانلودشده از داخل اپلیکیشن نیز امکان تنظیم به‌عنوان والپیپر دارند و ابزار مختلفی هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

     

4. Backdrops

یک اپلیکیشن خاص در زمینه دسترسی به والپیپر های جذاب می باشد که توسط Backdrops برای اندروید توسعه و منتشر شده است. با نصب این نرم افزار به مجموعه ای بی نظیر از تصاویر خیره کننده پس زمینه دسترسی خواهید داشت و خواهید توانست هر کدام از آن ها را بر روی صفحه نمایش خود قرار دهید. جدا از کیفیت بالای تصاویر موجود یکی از مهم ترین قابلیت های بک دروپ پشتیبانی از ساخت گالری شخصی می باشد ؛ به گونه ای که تنها کافیست والپیپر های مورد علاقه خود را علامت گذاری کرده تا جدا از یک گالری هوشمند به سرعت به تصاویر مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به عنوان یکی از برترین نرم افزار‌های موجود در زمینه انتخاب تصاویر والپیپر توانسته است با بیش از 5 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد

5. Pinterest

احتمالاً نام Pinterest (پینترست) را بارها شنیده‌اید. سایت پینترست جزو شبکه های اجتماعی محبوب در جهان است که بیش از 250 هزار کاربر فعال ماهانه دارد. در پینترست امکان ایجاد پروفایل شخصی و پروفایل بیزینسی وجود دارد. بیش از 60% کاربران پینترست را زنان تشکیل داده اند. این یک اپلیکیشن چند منظوره است.

     

نویسنده: سید علی جعفری


کد خبرنگار : 28