تاریخ : 1399,دوشنبه 17 شهريور16:19
کد خبر : 369516 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

اعتراض مجید مجیدی از تحریم‌های آمریکا در ایتالیا

مجید مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «خورشید» به سیاست‌های آمریکا، افزایش معضلات اجتماعی در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه اشاره کرد و آنها را نتیجه جنگ افروزی‌ها و تحریم‌های آمریکا دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از فارس، کنفرانس مطبوعاتی خورشید در ونیز با حضور جواد عزتی، شمیلا شیرزاد، رامین کوشا و مجید مجیدی برگزار شد. 

با آغاز جشنواره فیلم ونیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت سختگیرانه، نماینده رسمی ایران در این جشنواره سینمایی فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی و به تهیه‌کنندگی امیر بنان است. فیلم خورشید ۱۸ بار در این جشنواره اکران دارد.

کنفرانس مطبوعاتی فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی  برگزار شد.

اعتراض مجید مجیدی از تحریم‌های آمریکا در ایتالیا

شمیلا شیرزاد در پاسخ به سوالی که آیا این تجربه دریچه ای را برای شما برای آینده باز می کند؟ چنین گفت: من از این فیلم چیزهای زیادی یاد گرفتم از اقای مجیدی چیزهای زیادی یاد گرفتم و از ایشون سپاسگزارم.-من در ایران به دنیا آمدم و در مدرسه کودکان کار من را انتخاب کردند. صبح ها با برادرم در مترو کار می کردیم. من از پنج سالگی در مترو کار کردم و الان یازده سال دارم.

جواد عزتی در بخش‌هایی از سخنان خود گفت: به خاطر جنس کارهای مجید مجیدی حضور در این فیلم باعث افتخارم بود. من سال‌های دور برای کودکان ،تئاتر کودک کار می کردم در مدارس تئاتر کار می کردم. ارتباطم با آنها خوب بود. ولی کودکان این فیلم بسیار باهوش و همراه بودند.

مجید مجیدی از ابتلای روح الله بازیگر نقش اصلی  فیلمش به کرونا سخن گفت. و در ادامه صحبت های جالبی را مطرح کرد و او به سیاست‌های آمریکا، افزایش معضلات اجتماعی در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه  اشاره کرد و آنها را نتیجه جنگ افروزی‌ها و تحریم‌های آمریکا دانست.