تاریخ : 1399,دوشنبه 17 شهريور17:16
کد خبر : 369526 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان مطرح کرد:

جهادگران دانشجو آماده کمک به زلزله‌زدگان گلستان

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه هنوز میزان خسارت زلزله بامداد امروز به صورت دقیق معلوم نشده است، گفت: جهادگران دانشجو برای کمک به زلزله زدگان آمادگی دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ و ۱ دهم ریشتر، ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد امروز رامیان در استان گلستان را لرزاند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران این استان، شمار مصدومان این زلزله تاکنون به ۱۰ نفر رسیده و به تعدادی از منازل روستایی خسارت وارد شده است.

واحد‌های مسکونی در روستا‌های قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پاقلعه خسارت دیده اند و هنوز میزان خسارت وارد شده ارزیابی نشده است.

مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی گروه‌های جهادی برای حضور در منطقه و کمک به خانواده‌های خسارت دیده خبر داد.

احمدی با بیان اینکه بیشترین خسارت در روستای قورچای رخ داده، گفت: هنوز از سوی مدیریت بحران یا نهاد‌های استانی و یا مردم برای حضور گروه‌های جهادی در منطقه زلزله زده اعلام نیاز نشده است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان خاطرنشان کرد: فعلا ستاد بحران استان در حال ارزیابی میزان خسارت هستند و در صورت مشخص شدن این خسارت ها، جهادگران آماده اند برای کمک به مردم در منطقه حضور یابند.