تاریخ : 1399,سه شنبه 18 شهريور04:24
کد خبر : 369582 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

از هدایای میلیونی تا تخفیف کامل شهریه؛

تسهیلات دانشگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد ۹۹

هنگام مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۹ با مواردی مواجه می‌شویم که شاید مرتبط با بسیاری از داوطلبان نباشد اما با این حال دانستن آن جالب است. یکی از این موارد، تسهیلات پیشنهادی برخی از دانشگاه‌های کشور به داوطلبان آزمون ارشد است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها منتشر شده است و داوطلبان برای انتخاب دانشگاه مد نظر خود اماده می شوند، در این بین دانشگاه ها نیز سعی کرده اند تا با ایجاد تسهیلاتی برای رتبه های برتر آزمون ارشد، نگاه این داوطلبان را به سمت دانشگاه خود جلب کنند، به همین بهانه نگاهی می اندازیم به دانشگاه هایی که تسهیلاتی را برای جذب دانشجویان فراهم کرده اند.

داوطلبان آزمون ارشد ۹۹ به مرحله‌ای رسیده‌اند که باید با دقت و اطلاع از جزئیات پذیرش در دانشگاه‌های مختلف، بهترین انتخاب را انجام داده تا بتوانند در طول تحصیل خود در این مقطع، روزهای خوب و ماندگاری را سپری کنند. برای این منظور، داوطلبان باید دفترچه شماره 2 کنکور دکتری و یا همان دفترچه انتخاب رشته را به خوبی مطالعه کنند تا بتوانند با اطلاعات کامل انتخاب خود نمایند.

تسهیلات برخی دانشگاه‌ها به داوطلبان

در این بین برخی دانشگاه‌ها با اعطای تسهیلات مالی و برخی دیگر با اعطای تسهیلات رفاهی همچون اعطای خوابگاه، بیمه و... سعی می‌کنند داوطلبانی را که رتبه‌های خوبی بدست آورده‌اند را جذب کنند.

گزارش از علی پارسا


کد خبرنگار : 38