تاریخ : 1399,شنبه 22 شهريور19:51
کد خبر : 370002 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

پیام تسلیت فراکسیون زنان در پی درگذشت طوبی کرمانی

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف مطلع شدیم بانوی فرهیخته و جهادگر، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی پس از سال‌ها فعالیت و مجاهدت علمی و تبلیغی دعوت حق را لبیک گفتند. ایشان که نخستین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ‌التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام بودند، سال‌ها در کسوت استاد دانشگاه به تربیت شاگردان مؤثر و اندیشمند پرداختند و در کنار استادی دانشگاه، عضو بعثه مقام معظم رهبری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان بودند و به تبلیغ و ترویج معارف دینی و گفتمان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان اهتمام ورزیدند.

ولایتمداری، پایبندی و پاسداری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های بارز ایشان بود. این مصیبت را به محضر خانواده محترمشان، اساتید و فرهیختگان، جامعه زنان فرهیخته و مبلغین عرصه دین تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای این بانوی فاضله، آرزوی غفران و علو درجات را داریم. روحشان غرق رحمت الهی باد.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی