تاریخ : 1399,پنجشنبه 27 شهريور16:12
کد خبر : 370566 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه لرستان مجازی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ این دانشگاه به صورت مجازی (الکترونیکی) برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، درباره مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ گفت: طبق اعلامی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه شده، مصاحبه آزمون دکتری حدودا از ۳۰ شهریور تا ۲۱ مهرماه صورت می‌گیرد.

رشیدیان اضافه کرد: تاریخ مذکور به صورت کلی از سوی سازمان سنجش اعلام شده و تاریخ دقیق برگزاری این مصاحبه برای هر دانشجو و هر گروه آموزشی از سوی دانشکده‌های دانشگاه تعیین می‌شود و هنوز این بازه به طور دقیق اعلام نشده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان تاکید کرد: مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه لرستان به صورت مجازی (الکترونیکی) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: حداقل تعداد افراد مصاحبه‌کننده در هر گروه آموزشی ۳ نفر تعیین شده است. مدارک مصاحبه‌شوندگان هم از قبل از انجام مصاحبه از طریق سامانه الکترونیک باید از سوی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری به دانشگاه ارسال شود و این مدارک در همین سامانه بررسی و راستی آزمایی خواهد شد. برای جاماندگان از مصاحبه نیز زمانی در همان بازه مذکور مجددا در نظر گرفته می‌شود تا مصاحبه آنان انجام شود.