تاریخ : 1399,پنجشنبه 27 شهريور19:50
کد خبر : 370595 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

خرید خودرو در این روزها چقدر برای شما آب می‌خورد؟

این نکته را در نظر داشته باشید که فرایند انتخاب اتومبیل یک امر کاملا سلیقه ای است. اما مهمترین ملاکها در راهنمای خرید خودرو کارکرده درجه بندی ارزش خرید در برابر قدرت و امکانات، کیفیت خودروی مورد نظر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» قیمت ها در بازار خودرو به طرز شگفت انگیزی رشد داشته و این موضوع موجب شده تا بازار خرید و فروش خودرو کساد شود. بررسی ها در بازار خودرو نشان دهنده این موضوع است که خرید خودرو صفر کیلومتر حداقل 100 میلیون تومان برای خریدار هزینه در بر خواهد داشت که دلیل این امر افزایش قیمت ارز به 27 هزار تومان بوده است.

گزارش های میدانی حاکی از افزایش قیمت پراید 111 به بیش از 110 میلیون تومان دارد و پراید 131 و 132 نیز حداقل 100 میلیون تومان به فروش می رسد. خودرو پراید که بیشتر مورد استفاده قشر ضعیف جامعه قرار داشت اکنون با این قیمت غیرقابل دست یابی است و تعداد افراد کمی توانایی خرید این خودرو را دارند.

پیشنهادات خرید خودرو در اواخر شهریور 99 برای خودروهای 50 تا  100 میلیون تومان

همان طور که گفته شد پراید که روزی ارزان ترین خودرو کشور بود برچسب قیمتی حداقل 100 میلیون تومان را دارد و با توجه به این موضوع می توان گفت که با بودجه زیر 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو صفر کیلومتر نیست.

خودروهایی که قیمتی بین 50 تا 100 میلیون تومان دارند

پراید 111 : این پراید جزو خوش قیمت ترین خودروهای این ماه است و با بودجه حداقل 60 میلیون تومانی می توانید یک پراید 111 مدل 92 تا 93 را خریداری نمایید. قیمت مدل 96 این خودرو بین 70 تا 80 میلیون تومان است.

پراید 131 : این مدل پراید که دو الی سه سال از زمان تولید آن گذشته است با قیمت 60 الی 65 میلیون تومان به فروش میرسد.

فولکس واگن گل مدل 85: این خودرو مونتاژ شده آلمانی یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولید شده است که با قیمت حدودی 60 میلیون تومان به فروش می رسد. البته توجه داشته باشید که وسایل جانبی برای این خودرو به راحتی در بازار پیدا نمی شود و هزینه تعمیرات آن نیز بالاتر از خودروهای داخلی است.

پژو پارس مدل 84 تا 86 : خودروهای خانواده پژو اغلب هزینه بیشتری برای خریدار دارند . شما با هزینه ای معادل 60 الی 70 میلیون تومان می توانید یک خودرو پژو پارس مدل 84 الی 86 را خریداری نمایید.

پژو 206 تیپ 2 مدل 85 : این مدل 206 نیز هزینه ای معادل 60 الی 70 میلیون تومان خواهد داشت.

پژو 405 مدل 90 :  خودرو پژو 405 قدیمی ترین مدل تولیدی از خانواده پژو است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید یک دستگاه خودرو 405 مدل 90 باید حداقل 75 میلیون تومان هزینه کنید.

سمند lx  مدل 85 : این خودرو نیز در بازار به قیمت 60 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تیبا :  تیبا بعد از پراید وسیله نقلیه ای ست که بیشتر مورد استفاده قشر ضعیف و متوسط جامعه قرار گرفته. برای خرید این خودرو با  الی 4 سال کارکرد باید حداقل 75 میلیون تومان هزینه کنید.

اگر به دنبال خرید خودروای هستید که مدت زمان کمی مورد استفاده قرار گرفته باشد و بودجه ای معادل 90 میلیون تومان دارید بهترین گزینه ها خودرو ساینا و تیبا ست. این خودروها علاوه بر اینکه بعد از گذشت دو سال همچنان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده اند و هزینه های تعمیرات کمتری برای شما خواهد داشت نسبت به گزینه های ذکر شده انتخاب های بهتری برای خرید هستند.

خرید خودرو کارکرده می تواند از لحاظ مالی فشار کمتری را به خریدار وارد نماید اما برای خرید این گونه خودروها باید نهایت دقت را به خرج دهید تا متوجه زیان نشوید. کارشناسی تخصصی قبل از خرید خودرو به شما کمک می کند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خرید به طور کامل بررسی کرده و از سلامت خودرو مطمئن شوید. خرید خودرو بدون کسب اطلاع دقیق از وضعیت بدنه، فنی و رنگ می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند در حالی که با کارشناسی خودرو با هزینه بسیار کم می توانید از وضعیت کامل و قیمت خودرو مطلع شده و با آسایش خودرو را خریداری نمایید. بازدید خودرو شامل تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی بدنه خودرو ، فنی و گیربکس ، سیستم برقی و آپشن و تست دیاگ و تست رانندگی میباشد. هزینه کارشناسی خودرو بسته به نوع خودرو و نوع کارشناسی خودرو انتخاب شده متغیر خواهد بود.

این نکته را در نظر داشته باشید که فرایند انتخاب اتومبیل یک امر کاملا سلیقه ای است. اما مهمترین ملاکها در راهنمای خرید خودرو کارکرده درجه بندی ارزش خرید در برابر قدرت و امکانات، کیفیت خودروی مورد نظر است.

در صورتی که تصمیم به خرید خودرو دارید، روزانه صدها آگهی خرید و فروش خودرو در وب سایت ماشین بانک درج می شوند. سایت ماشین بانک به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت ماشین بانک قرار می گیرد و شما میتوانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود، برند و مدل ماشین، امکانات ماشین، وضعیت ظاهری، بدنه و میزان کارکرد خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل به شما کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.


کد خبرنگار : 16