تاریخ : 1399,سه شنبه 01 مهر20:41
کد خبر : 371053 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کاندیدای اجاره‌ای ظلم به اصلاحات است

رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اکنون شاهد هستیم برخی به‌طورپیش فرض از حمایت اصلاح‌طلبان مطمئن هستند و اصلاحات را حامی خود می‌دانند، اما اصلاح‌طلب نیستند، ما نباید تاریخ را تکرار کنیم و هزینه یک اشتباه را دوبار بپردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان ملی گفت: باید اکیدا از مطرح شدن کاندیدای اجاره‌ای پرهیز کنند. هنوز هم اسم‌هایی برده می‌شود و می‌گویند ائتلاف می‌کنیم، این واقعا ظلم به اصلاحات است، اساسا انتخاب هر کاندیدا بی‌‌‌شناسنامه‌ای در شرایط فعلی ظلم به مردم محسوب می‌شود و باید از آن جلوگیری کنیم.

منتجب نیا افزود: اکنون شاهد هستیم برخی به‌طورپیش فرض از حمایت اصلاح‌طلبان مطمئن هستند و اصلاحات را حامی خود می‌دانند، اما اصلاح‌طلب نیستند، درواقع ما نباید تاریخ را تکرار کنیم و هزینه یک اشتباه را دوبار پرداخت کنیم .

این فعال اصلاح‌طلب در ادامه گفت: ما اصلاح‌طلب‌ها از خودمان شروع نکرده‌ایم و می‌گوییم باید دیگران را اصلاح کنیم. ولی خودمان درصدد اصلاح خود نیستیم در رابطه با اصلاح دیگران و جامعه آیا راه و روش صحیح اصلاح‌طلبانه داریم؟ در این مورد هم دچار اشتباه شده‌ایم و از بنیاد مشکل داریم.

وی افزود: عملکرد ما در بسیاری از زمینه‌ها دچار اشکال است اگر من مدعی اصلاح‌طلبی هستم نباید مشکلاتی که در جناح‌های دیگر و افراد دیگر وجود دارد در من یافت شود. اگر در میان اصلاح‌طلبان رانت بازی و باند بازی و فساد و بی‌‌‌عدالتی و امثالهم نفوذ پیدا کند و آنها آلوده به این مسائل شوند نه فقط خودشان را آلوده کرده‌اند بلکه جریان اصلاحات را متهم کرده و زیر سوال برده‌اند.

منتجب نیا در پایان تأکید کرد: من عقیده دارم ما اصلاح‌طلب‌ها به بازسازی و بازنگری نیاز داریم و نیاز است تا ما اصلاحات را از خودمان شروع کنیم.