تاریخ : 1399,چهارشنبه 02 مهر14:06
کد خبر : 371113 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اسکان دانشجویان دانشگاه رازی در صورت لزوم

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آمادگی کامل داریم تا در صورت لزوم با ظرفیت کمتر از نصف، اقدام به اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه رازی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف گفت: هر ساله حدود ۲۰۰۰ نفر در مقطع کارشناسی، حدود ۱۰۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در مقطع دکتری در دانشگاه رازی پذیرش می‌شوند.

اعلمی‌آل‌آقا اضافه کرد: در بخش دانشجویان غیرایرانی طبیعتا شیوع ویروس کرونا تاثیر جدی بر تعداد و ظرفیت پذیرش دانشجو داشته است لذا رویکرد دانشگاه رازی برای بین المللی شدن معطوف بر تعاملات پژوهشی با دانشگاه‌های خارج از کشور متمرکز شده است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی اظهار کرد: ما آمادگی کامل داریم تا در صورت لزوم با ظرفیت کمتر از نصف اقدام به اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اما در نهایت برای بازگشایی خوابگاه‌ها تابع تاکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و با توجه به آخرین تصمیم این ستاد، فعلا دروس کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار نمی‌شود؛ البته تصمیم ما برای بازگشایی رشته‌های تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری بوده، اما با توجه به ابلاغ اخیر ستاد کرونا فعلا کلاس‌های حضوری در مقاطع ارشد و دکتری برگزار نمی‌شود.