تاریخ : 1399,جمعه 04 مهر17:42
کد خبر : 371299 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

طرح پایش دانشجویان دانشگاه سمنان تا ۱۵ آبان قابل اجرا است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان برای تمامی دانشجویان دانشگاه از ۱۵ شهریور ماه لغایت ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بهروز گل محمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در خصوص اجرای طرح پایش سلامت در این مرکز آموزشی گفت: طرح پایش سلامت جسم و روان برای تمامی دانشجویان دانشگاه از ۱۵ شهریور ماه لغایت ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

گل محمدی با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی سلامت کلیه دانشجویان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پرسشنامه کارنامه سلامت توسط دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان طراحی شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا طرح پایش سلامت امسال متفاوت از سال‌های گذشته و محتوی بخشی جدید در خصوص بیماری کووید ۱۹ بوده و برای همه دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه تأیید نهایی انتخاب واحد منوط به ورود به لینک سامانه سجاد و تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان می‌باشد از تمامی دانشجویان دانشگاه خواست تا با مراجعه به سامانه مذکور به نشانی https://portal.saorg.ir نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.