تاریخ : 1399,شنبه 05 مهر00:39
کد خبر : 371315 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مشاوره هدایت تحصیلی

حال در این میان در صورت عدم اطلاع دانش آموز از رشته های تحصیلی به خصوص بهترین آن ها و همین طور علاقه وی به رشته های تحصیلی ممکن است مشکلاتی برای وی در آینده پیش بیاید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امکان دریافت بهترین مشاوره هدایت تحصیلی برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم و جهت داشتن بهترین انتخاب رشته در این دوره فراهم شد. مشاوره هدایت تحصیلی که به وسیله مشاورانی خبره و کاردان در این رابطه ارائه می شود و در نوع خود بهترین است. البته در این میان هر یک از دانش آموزان می توانند از خدمات مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور نیز استفاده کنند و راهنمایی های لازم را در این رابطه از مشاورانی باتجربه دریافت کنند. از جمله این خدمات می توان به نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی و همین طور نحوه درس خواندن برای کسب نتیجه بهتر در کنکور اشاره کرد

 

با توجه به این موضوع که دریافت مشاوره هدایت تحصیلی برای تمامی دانش آموزان از اهم واجبات است و در غیراینصورت می تواند عواقب جبران ناپذیری را برایشان به همراه داشته باشد. از این جهت و برای گرفتن نتیجه بهتر در انتخاب رشته پایه نهم می توانید با تیم مشاوره حاضر در مرکز مشاوره تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران(

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

با دریافت بهترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم می توانید تجربه بهترین انتخاب رشته را در این پایه تحصیلی داشته باشید

 

لزوم دریافت مشاوره هدایت تحصیلی چیست؟

شاید از خود بپرسید که خب چرا به عنوان یک دانش آموز باید از خدمات مشاوره هدایت تحصیلی استفاده کنم و لزوم دریافت این خدمات برای من چیست؟

در پاسخ باید خدمت شما عرض کنیم که به هر حال پایه نهم تحصیلی به دلیل نیاز به آماده شدن دانش آموز برای انتخاب رشته جهت پایه دهم متوسطه دوره ای حساس و حیاتی به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

حال در این میان در صورت عدم اطلاع دانش آموز از رشته های تحصیلی به خصوص بهترین آن ها و همین طور علاقه وی به رشته های تحصیلی ممکن است مشکلاتی برای وی در آینده پیش بیاید.

اینجاست که باید عرض کنیم که نقش یک مشاور خبره تا چه حد برای داشتن انتخاب رشته ای اصولی و براساس علایق دانش آموز و نیازهای وی مؤثر و مهم باشد.

از این رو، هرگز نباید در زمان انتخاب رشته در پایه نهم از دریافت مشاوره هدایت تحصیلی غافل شد.

برای ورود به سامانه مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی و دریافت بهترین مشاوره ها در این رابطه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

بهترین مشاوره هدایت تحصیلی را باید از چه کسی دریافت کنیم؟

با رسیدن هر یک از دانش آموزان به پایه نهم تحصیلی و لزوم انتخاب رشته در این زمان اهمیت مشاوره برای سپری کردن موفقیت آمیز این دوران بسیار ضروری و مهم به نظر می رسد.

اما در اینجا این سؤال مطرح می شود که بهترین مشاوره هدایت تحصیلی را از چه فردی باید دریافت کنیم؟

بهترین مشاوره هدایت تحصیلی را باید از فردی دریافت کنیم که اطلاعاتی دقیق و درست را در رابطه با رشته های تحصیلی داشته باشد و بتواند آن ها را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهد.

از طرف دیگر، بهترین مشاوره هدایت تحصیلی را باید از فردی دریافت کنید که در رابطه با بازار کار رشته های مختلف تحصیلی اطلاعاتی دقیق و درست داشته باشد.

برای ورود به سامانه هدایت تحصیلی دانش آموزان می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

هدف اصلی از مشاوره هدایت تحصیلی چیست؟

هدف اصلی و اساسی از ارائه خدمات مشاوره هدایت تحصیلی در مراکز و مؤسسات مشاوره این است که دانش آموز به توانایی ها و استعدادهای خود پی ببرد و با توجه به آن ها دست به انتخاب رشته بزند.

از طرف دیگر، با شناخت این علایق و استعدادها مسیر شغلی فرد نیز مشخص می شود و وی می تواند تصمیم بهتری برای آینده خود بگیرد و مسیر درستی را انتخاب کند.

 

 

برای ورود به سایت رشد هدایت تحصیلی معرفی مشاغل بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 مشاور چگونه به توانایی های فردی دانش آموز در جلسات مشاوره پی می برد؟

زمانی که دانش آموز در جلسات مشاوره هدایت تحصیلی شرکت می کند مشاور از طریق آزمون هایی جامع و شناخته شده برای پی بردن به توانایی ها و استعدادهای وی استفاده می کند

آزمون هایی همچون هالند که می توانند نقش مؤثر و مهمی را در شناخت فرد دانش آموز از توانایی ها و استعدادهایش بازی کند. 

دقت داشته باشید که آزمون های به عمل آمده در جلسات مشاوره هدایت تحصیلی از میان بهترین آزمون های ممکن انتخاب شده اند

دانش آموز در این آزمون ها باید به سؤالاتی پاسخ بدهد تا بدین ترتیب سطح استعداد و علاقه وی به رشته تحصیلی خاصی مشخص شود

با داشتن بهترین انتخاب در رشته تحصیلی فرد دانش آموز می تواند به شناخت خوبی در رابطه با شغل تحصیلی مورد علاقه خود برسد و در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشد. 

 

 

هدایت تحصیلی دانش آموزان برچه اساسی صورت می گیرد؟

هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایه نهم تحصیلی براساس ملاک ها و معیارهای مختلفی انجام می شود

این معیارها و ملاک های مهم می توان علایق و سلایق دانش آموز، نمرات کسب شده توسط وی در پایه های مختلف تحصیلی و همین طور نظر والدین و مشاور وی اشاره کرد که در نوع خود بسیار مهم هستند و باید به آن ها توجه شود

انتخاب رشته ای که براساس این ملاک ها و معیارهای از قبل تعیین شده صورت بگیرد به مراتب می تواند آینده فرد دانش آموز را دگرگون کرده و روزهای درخشانی را برای وی رقم بزند. 

 

جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته در پایه نهم تحصیلی و معرفی لیست بهترین و مناسب ترین رشته های تحصیلی دبیرستان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 )تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


کد خبرنگار : 38