تاریخ : 1399,شنبه 05 مهر15:56
کد خبر : 371348 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کشف ۱۵هزار قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۵هزار و ۹۵ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی به ارزش ۳۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین‌تر تهیه و پس از بسته‌بندی با لوگوی شرکتهای معروف به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق شد مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان را شناسایی و کشف کند، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان داد که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته‌بندی‌های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات انجام‌شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم 39 دستگاه لیبل‌زن برقی و پنج‌هزار و 783 قوطی خالی و 15‌هزار و 95 لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ارزش پایین  کشف شد.

گودرزی با بیان اینکه متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی‌اش اعتراف کرد، گفت : متهم عنوان کرد لوازم آرایشی و بهداشتی را در جعبه و قوطی‌های جدید بسته‌بندی و پس از لیبل‌زنی و نصب لوگوهای برند با ارزش بالاتری در بازار مصرف توزیع می‌کرده است.

وی با معرفی متهم به مراجع قضائی متذکر شد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 30میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.