تاریخ : 1399,پنجشنبه 10 مهر14:08
کد خبر : 371921 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

سرخپوشان نباید مغرور شوند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان ایران از سد النصر هم می‌گذرند چون این تیم از السد قطر و پاختاکور ازبکستان قوی‌تر نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، تیم فوتبال پرسپولیس با نمایشی برتر نسبت به پاختاکور برابر حریف ازبکستانی خود به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت تا بار دیگر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در این مرحله به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

اسماعیل حلالی درباره برتری سرخ‌پوشان ایران مقابل پاختاکور به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: پرسپولیس با ارائه بازی هدفمند و منسجم به برتری با ارزشی دست یافت. بدون شک اخراج یکی از بازیکنان تأثیرگذار پاختاکور در دقیقه ۱۵ به سود نماینده ایران شد. پس از اخراج و ۱۰ نفره شدن حریف احتمال سخت‌تر شدن بازی وجود داشت ولی پاختاکور به لاک دفاعی نرفت.

وی ادامه داد: تلاش پرسپولیس برای گلزنی در نیمه اول جواب نداد اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بازیکنان به خوبی توصیه‌های کادر فنی را اجرا کردند و از کناره‌ها با دور زدن مدافعان حریف صاحب فرصت شدند که دو بار توسط عیسی آل کثیر به گل رسیدند و پس از آن بازی را به خوبی مدیریت کردند تا در پایان برنده شوند و به دور نیمه‌نهایی صعود کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کردند: سرخ‌پوشان در این بازی نیز به حریف موقعیت خاصی ندادند و اگرچه در نیمه دوم بیش از حد معمول پاس اشتباه دادند ولی لیاقت پیروزی بر حریف را داشتند. ضمن اینکه عیسی آل کثیر اگر دچار غرور کاذب نشود بیشتر از این‌ها می‌تواند مهره‌ای مؤثر در خط حمله باشد و با گل‌های خود راهی تیم‌های مطرحی شود.

وی در خصوص تقابل پرسپولیس با النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: النصر دو تا سه بازیکن شاخص و کلیدی دارد که ضامن پیروزی‌های این تیم هستند. بازیکنان پرسپولیس با خارج کردن این بازیکنان از جریان مسابقه بر بازی سوار می‌شوند و می‌توانند از سد این حری هم عبور کنند. النصر قوی‌تر از السد قطر و پاختاکور ازبکستان نیست و احتمال باخت این تیم از پرسپولیس در مسابقه رودررو بیشتر است.

حلالی درباره اینکه دو تیم اول لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم راهی جام باشگاه‌های جهان می‌شوند و تیم سوم این قاره هم در صورت برتری مقابل نماینده اقیانوسیه راهی این رقابت‌ها می‌شود، تصریح کرد: فیفا ایده بسیار خوبی برای ۲۴ تیمی کردن جام باشگاه‌های جهان داد و حالا تیم‌های آسیایی برای مصاف با تیم‌های دیگر قاره‌ها از انگیزه مضاعفی برخوردارند. امیدوارم پرسپولیس با صعود به این رقابت‌ها بتواند در مسابقاتی معتبر شرکت کند و اولین تیم ایرانی باشد که در چنین رقابت‌هایی حضور پیدا کرده است.