تاریخ : 1399,سه شنبه 15 مهر15:24
کد خبر : 372461 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کوتینیو؛ از دشمن بارسا تا عصای دست رونالد کومان

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید از بازگشت به این تیم خوشحال بوده و مشتاق است با تلاش و کوشش در بارسا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که بعد از مدتی دوری به این تیم بازگشته و روز یکشنبه در جریان تساوی 1-1 بارسا مقابل سویا گل مهمی برای تیمش زده می‌گوید از حضور دوبار در ترکیب بارسا خوشحال بوده و مصمم است با تلاش و کوشش در این تیم به موفقیت‌هایی بزرگ دست پیدا کند.

این در حالی است که کمتر از دو ماه پیش کوتینیو در بازی تاریخی بارسا و بایرن مونیخ که با شکست 8-2 کاتالانها همراه بود با پیراهن تیم آلمانی دو گل وارد دروازه بارسلونا کرد و به نظر میرسید آینده اش در هر تیمی رقم بخورد آن تیم بارسا نخواهد بود.

اما از شروع فصل جدید کوتینیو به نوکمپ بازگشته و در هر سه بازی بلوگرانا در فصل جدید لالیگا بازیکن فیکس بوده. او روز یکشنبه در بازی مقابل سویا مهمترین گل این فصل خود را برای بارسا زد تا کاتالانها از شکست مقابل سویا بگریزند.

کوتینیو در این باره گفت: " من خیلی مشتاقم که تلاش کنم و اینجا به موفقیت‌های بزرگ برسم. بازی با سویا سخت بود و ما این را از قبل می‌دانستیم. وقتی بعد از وقفه لالیگا دوباره شروع شود ما باز هم تلاش‌مان را از سر خواهیم گرفت. سه بازی اول ما در لیگ بازی‌های سختی بود ولی ما تازه شروع کرده ایم. ما به بازی‌های سخت عادت داریم و دست از تلاش برنخواهیم داشت".