تاریخ : 1399,چهارشنبه 16 مهر01:48
کد خبر : 372513 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

همه چیز درباره اسپیس فریم

اسپیس فریم از کنار هم قرار گرفتن فرم‌های هندسی به شکل منظم ساخته می‌شود. اسپیس فریم از دو قسمت اصلی: لولا و اعضا ساخته شده است که لولا و اتصال‌ها برای نصب راحت‌تر و اعضا هم از مقطع‌های گرد یا مستطیل ساخته شده‌اند که باعث استحکام سازه‌ها می‌شود. می‌توانید اسپیس مورد نظر خود را اجرا کنید یا اینکه اسپیس نو یا دست دوم متناسب بار کارتان را خریداری نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اسپیس فریم  از کنار هم قرار گرفتن  فرم‌های هندسی به شکل منظم  ساخته می‌شود. از اسپیس فریم برای ساختن غرفه‌های نمایشگاهی و سازه‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون، برای ساخت قاب‌های بنری، طاق نصرت، ساختن پارینگ‌های موقت، ساخت انبار‌های موقت و ساختن سالن در شکل‌های مختلف استفاده می‌شود. به طور مثال برای راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف در هر نقطه‌ی شهر از اسپیس فریم استفاده می‌کنند.

اسپیس فریم دارای دو قسمت اصلی: لولا و اعضا می‌باشد که لولا و اتصال‌ها برای نصب راحت‌تر و اعضا هم معمولا  مقطع‌های دایره یا مستطیل شکلی دارد که باعث محکم شدن بیشتر آن می‌شود.

همه چیز درباره اسپیس فریم

اسپیس فریم

تقسیم بندی اسپیس فریم بر اساس تعداد لایه های آن به صورت زیر می‌باشد:

1. شبکه‌ی تک لایه: تمام اجزا در یک لایه قرار دارند. از این نوع اسپیس فریم در سازه های مسطح و خمیده استفاده می‌شود.

2. شبکه‌ی دو لایه: اجزا به صورت دو لایه‌ی موازی قرار گرفته‌اند که دارای فاصله‌ی مناسبی از یکدیگر می‌باشند.

3. شبکه‌ی سه لایه: در این نوع اجزا به صورت سه لایه‌ی موازی قرار گرفته‌اند. در این نوع هم فاصله‌ی مناسب رعایت شده است. از این نوع اسپیس فریم برای ساخت سازه های تخت استفاده می‌شود.

در طراحی اسپیس فریم مناسب توجه داشته باشید که:

اسپیس فریم دارای تناسب خوبی با کاربری باشد، زیبایی داشته باشد، دارای استحکام بالایی باشد و...

همه چیز درباره اسپیس فریم

پارکینگ اسپیس فریم

اجاره اسپیس:

اجاره اسپیس فریم برای افرادی مناسب است که برای کار‌های موقت مانند زدن نمایشگاه‌های بهاره، ایستگاه‌های صلواتی و ... احتیاج به اسپیس دارند و بعد از مدتی که کارشان به پایان رسید آن را تحویل کارخانه می‌دهند و دیگر فضایی را  اشغال نمی‌کند. با اجاره اسپیس با کمترین هزینه و در کمترین زمان کار مشتری انجام می‌گیرد. برای اجاره اسپیس فریم مشتری باید ابتدا مکان و متراژ دقیق خود را مشخص کند که گروه اسپیس فریم مربوطه را به محل مورد نظر ببرند و آن‌ها را با دقت بسیار بالا نصب کنند و در آخر و بعد از تمام شدن زمان اجاره آن‌ها را از هم باز می‌کنند و به کارخانه برمی‌گردانند، شاید تصور کنید که نصب آن بسیار راحت است اما دارای شاخه‌های فلزی می‌باشد که به وسیله‌ی اتصالات به یکدیگر وصل شدند که برای وصل کردن و محکم کردن آن‌ها نیاز به نصاب حرفه‌ای می‌باشد.  اجاره اسپیس فریم در تمام شهر‌ها امکان پذیر است و قیمت اجاره‌ بستگی به ابعاد آن دارد هرچه ابعاد بالاتر باشد قیمت اجاره هم بالاتر خواهد بود. در کل قیمت اجاره اسپیس فریم ارزان تر از سایر سازه‌ها می‌باشد.

فروش اسپیس:

فروش اسپیس فریم در دو نوع می‌باشد: آبکاری و رنگی که نوع آبکاری آن ضد زنگ است و بسیار بادوام و پایدارمی‌باشد.

چند مورد از ویژگی‌های خاص فروش اسپیس فریم به شرح زیر می‌باشد:

اتصال سریع و در کمترین زمان آن که توسط بست اسپیس فریم انجام می‌گیرد، فروش اسپیس فریم با تنوعی که در ابعاد آن وجود دارد بسیار راحت است و برای ساخت غرفه‌ها با هر ابعاد و اندازه‌ای مناسب می‌باشد، در فضاهای باز و در هر نوع آب و هوایی به شدت مقاوم و پایدار خواهد بود. توجه داشته باشید با داشتن قابلیت‌های بسیار زیادی که اسپیس فریم دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما به شمار می‌رود.

شرکت اسپیس فریم یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه ساخت و فروش اسپیس فریم می‌باشد که به تولید اسپیس‌های با استحکام بالا و ماندگار می‌پردازد و در ساخت آن‌ها از بهترین مواد استفاده می‌کند. برای سفارش دادن اسپیس فریم مورد نیاز خود می‌توانید لیست ابعاد و اندازه‌ها و لیست قیمت را به خوبی ببینید که بتوانید اسپیس مورد نیاز خود را سفارش دهید. سفارش خود را در قسمتی که برای فروش اسپیس فریم مشخص شده است ثبت کنید که باکیفیت‌ترین نوع آن در سریع‌ترین زمان برای شما فرستاده شود.

غرفه اسپیس برای فضاهای باز و درون سالن‌ها دارای قیمت ارزان، نصب راحت و مقاومت بسیار بالا در تمام شرایط آب و هوایی می‌باشد و طرفداران زیادی دارد.

اسپیس دست دوم:

اسپیس ساز‌ ها، اسپیس‌های کار کرده مشتری‌های خود را با توجه به شرایطی که دارند از آن‌ها می‌خرند. این اسپیس‌های دست دوم هم مشتری‌های خاص خود را دارند که با قیمتی ارزان‌تر می‌توانند اسپیس مورد نظر خود را خریداری نمایند. قیمت اسپیس دست دوم بستگی به ابعاد و سالم بودن آن دارای مقدارهای متفاوتی می‌باشد. به صورت کلی خرید یک اسپیس دست دوم سالم با ابعادی متناسب با ابعاد شما بسیار به‌صرفه و مناسب می‌باشد و کار شما را به خوبی راه می‌اندازد. توجه داشته باشید که کارشناسان مربوطه‌ی شرکت ابتدا به طور کامل اسپیس‌ها را بررسی می‌کنند و بعد از اطمینان حاصل کردن از توانایی و کارکرد بالا اسپیس را خریداری می‌کنند و به عنوان اسپیس دست دوم قرار می‌دهند. شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید اسپیس دست دوم را در اولویت کار خود قرار دهید و از مقاوم بودن و ماندگاری آن مطمئن باشید. مراقب باشید که برای خرید اسپیس دست دوم به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید که بتوانید اسپیس‌های مرغوب و باکیفیت را خریداری کنید.

اسپیس دست دوم با توجه به کاربرد فراوان و قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی دارد و یکی از پرفروش‌ترین محصولات در شرکت می باشد.

همه چیز درباره اسپیس فریم

غرفه نمایشگاهی اسپیس فریم

قیمت اسپیس:

قیمت اسپیس فریم ها بستگی به مواد اولیه آن‌ها دارد. برای اینکه از قیمت دقیق اسپیس‌ها با خبر شوید می‌توانید از کارشناسان مربوط به فروش اسپیس سوال بپرسید.

عواملی که در هزینه تولید اسپیس تبلیغاتی تاثیر گذارند  به شرح زیر می‌باشد:

1. نوع آهن: یکی از عوامل مهمی که در تعیین قیمت اسپیس تاثیرگذار است نوع آهن بکار برده شده برای ساخت آن می‌باشد.

2. نوع مواد آبکاری: نوع موادی که برای آبکاری استفاده می‌شود هم تاثیر زیادی در قیمت آن دارد.

3. نوع جوش: نوع جوش بکار رفته در اسپیس‌ها هم در قیمت آن تاثیر دارد.

علاوه‌بر موارد بالا به طور کلی برای تولید اسپیس به موارد زیر نیاز دارند و قیمت هر متر اسپیس با توجه به این عوامل تعیین میگردد:

قیمت مفتول، هزینه‌ی لازم برای سیم جوش و هزینه مورد نیاز گازco2

قیمت اسپیس دست دوم نسبت به اسپیس نو پایین‌تر می‌باشد و باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌گردد.

با توجه به طول شاخه‌ی اسپیس، قیمت هر شاخه اسپیس مشخص می‌شود. هرچه طول بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

همه چیز درباره اسپیس فریم

سقف اسپیس فریم


کد خبرنگار : 16