تاریخ : 1399,چهارشنبه 16 مهر20:33
کد خبر : 372626 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مدیرعامل نساجی: از فکری شکایت می‌کنیم

امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره عقد قرارداد فکری با استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، درباره عقد قرارداد محمود فکری با باشگاه استقلال اظهار داشت: این موضوع را بخش حقوقی باشگاه پیگیری می‌کند و از طریق سایت باشگاه نساجی اطلاع رسانی می‌کنیم. 

امیری درباره شکایت از فکری بیان کرد: تیم حقوقی در اختیار گرفته ایم که روی موضوع شکایت از فکری کار می‌کنند و به زودی نتیجه را اعلام می‌کنیم. 

او درباره اینکه گفته می‌شود مهدی تارتار سرمربی نساجی می‌شود، گفت: ما با هیچ مربی مذاکره‌ نکرده ایم، چون با استعفای فکری مخالفت کرده ایم و او را همچنان سرمربی تیم خود می‌دانیم.

امیری درباره اظهارات فکری مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه نساجی در قرارداد او دست بردند، اظهار کرد: این موضوع هم بخش حقوقی پیگیری می‌کند و اگر لازم باشد قرارداد فکری را منتشر می‌کنیم.