تاریخ : 1399,یکشنبه 20 مهر18:36
کد خبر : 372917 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نتایج آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی منتشر شد

نتایج آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال ۱۳۹۹ منتشر شد و داوطلبان از فردا، ۲۱ مهرماه تا ۲۴ مهرماه مهلت دارند نسبت به کارنامه خود اعتراض کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازدانشجو، نتایج آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی سال ۱۳۹۹ بر روی سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی قرا  گرفت.

به منظور انجام مراحل استیناف، به کلیه شرکت کنندگان مراحل کتبی و شفاهی آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوقتخصصی فرصت داده می‌شود تا از فردا ۲۱ مهر ماه  لغایت ۲۴ مهر ماه ۹۹ با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و ورود به سامانه مربوطه اقدام به درج اعتراضات خود به تفکیک رشته کنند. بدیهی است اعتراضات واصله از سایر مبادی و در مواعید خارج از مهلت مذکور قابلیت طرح در کمیته استیناف رشته مربوطه را دارا نخواهند بود.

همچنین بارگزاری مقالات و سایر مستندات قابل بررسی در آزمون شفاهی و همچنین گواهی‌های مرتبط با ارائه فعالیت درمانی در بخش‌ها و مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا کوید -۱۹ شامل پرینت خدمات ارائه شده در HIS بیمارستانی همراه با تاییدیه ریاست بیمارستان، از طریق سایت resdocument از ۲۱ مهر ماه  به مدت ۷۲ ساعت تمدید شده است.