تاریخ : 1399,دوشنبه 21 مهر14:51
کد خبر : 373019 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری نشست دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان با رئیس کمیسیون اقتصادی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: نشست تخصصی اعضای هسته بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سید سجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان  گفت: نشست تخصصی اعضای هسته بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه با توجه به قول‌های انتخاباتی آقای پورابراهیمی برای حل مشکل حاشیه نشینی مطرح شد.

مهدوی ادامه داد: در این جلسه که با حضور اعضای هسته مطالبه گری بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بود در ابتدا با توجه به اینکه دکتر پورابراهیمی در زمان تبلیغات انتخاباتی شان در ویژه برنامه کافه انتخابات بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد قول‌هایی دادند که سوال شد که این وعده‌ها به کجا رسیده است.

این فعال دانشجویی افزود: یکی از این وعده‌ها حل مشکل حاشیه نشینی بود که ایشان در توضیحات خود اشاره کردند که جلسات متعددی برای حل آن صورت گرفته و طرحی قرار شده که اجرا شود که به دلیل کرونا به تعویق افتاده، ولی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد دکترپورابراهیمی گزارشی شامل صورت جلسات با دستگاه‌ها و اقدامات انجام شده را به این هسته تحویل داده و وعده دعوت دستگاه‌هایی که مقداری کم کاری کرده اند را برای مطالبه گری به ما دادند.

موسوی عنوان کرد: همچنین در پایان دکتر پورابراهیمی به بیان اظهاراتی پیرامون نامه ایشان به ریاست جمهوری در خصوص حکم مدیرعامل گل گهر پرداختند و این اتفاق را وظیفه خود دانستند.