تاریخ : 1399,شنبه 26 مهر17:02
کد خبر : 373446 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

اولین معضل رئال در ال‌کلاسیکو

باشگاه رئال مادرید تایید کرد مارتین اودگارد از ناحیه پای راست مصدوم شده و دیدار هفته آینده مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از ورزش سه، با اعلام خبر مصدومیت پای راست مارتین اودگارد یک نگرانی دیگر به نگرانی های زین الدین زیدان در آستانه ال کلاسیکو اضافه شد. بر اساس اعلام رئال مادرید اودگارد بازی امروز مقابل کادیز را از دست داده و حتی به بازی شنبه آینده مقابل بارسلونا نخواهد رسید.

باشگاه رئال مادرید در گزارش پزشکی‌ای که منتشر کرده اشاره‌ای به شدت آسیب دیدگی او یا مدت زمان بهبود نکرده ولی روزنامه آ اس از قول یک پزشک اسپانیایی که سابقه فعالیت در تیم‌های فوتبال لالیگا را داشته می‌گوید میزان جدیت مصدومیت اودگارد هر چه باشد او برای بازگشت به میدان دست کم ۱۰ روز زمان نیاز خواهد داشت.

جالب اینجا است که دیروز صبح اودگارد در حال تمرین با شاگردان زیدان دیده می شد و نشانی از مصدومیت در پاهای او به چشم نمی خورد. ولی چند ساعت بعد گزارش باشگاه رئال منتشر شد که نشان می داد او مصدوم شده. از دیگر مصدومیت رئال مادرید در حال حاضر می توان به کارواخال، اودریوزولا، ادن هازارد و ماریانو اشاره کرد.