تاریخ : 1399,یکشنبه 27 مهر14:37
کد خبر : 373519 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

کانون وردپرس؛ صفر تا صد طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت کاملا حرفه ای

چه باور کنید چه کنید، در دنیای آنلاین و تحت وب امروزی، بهره مندی از یک وب سایت حرفه ای و در کنار آن، داشتن اطلاعات در زمینه طراحی سایت، یکی از مهم ترین اصولی است که شما باید به عنوان مدیر یک کسب و کار، به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در کانون وردپرس شما می توانید پروژه های دلخواه خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سفارش داده و یا اگر فریلنسر هستید، می توانید به عنوان برنامه نویس با کانون وردپرس همکاری داشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» چه باور کنید چه کنید، در دنیای آنلاین و تحت وب امروزی، بهره مندی از یک وب سایت حرفه ای و در کنار آن، داشتن اطلاعات در زمینه طراحی سایت، یکی از مهم ترین اصولی است که شما باید به عنوان مدیر یک کسب و کار، به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

در کانون وردپرس شما می توانید پروژه های دلخواه خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سفارش داده و یا اگر فریلنسر هستید، می توانید به عنوان برنامه نویس با کانون وردپرس همکاری داشته باشید.

طراحی سایت؛ طراحی اپلیکیشن؛ طراحی نرم افزار و... تنها بخشی از فعالیت های این کانون می باشد.

علاوه بر این، شما می توانید به انواع آموزش ها؛ قالب ها و افزونه های وردپرسی دسترسی پیدا کنید.

بنابراین، با سایت کانون وردپرس، می توانید خیلی سریع و به سادگی آب خوردن صاحب یک وب سایت؛ اپلیکیشن؛ نرم افزار و یا فروشگاه اینترنتی باکیفیت شوید!

کانون وردپرس؛ صفر تا صد طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت کاملا حرفه ای

 

  1. اصل مهم در طراحی سایت و اپلیکیشن با وردپرس

بسیاری از توسعه دهندگان، هنگام طراحی سایت و اپلیکیشن با مشکل روبرو می شوند. اگر شما توسعه دهنده ای هستید که می خواهید مهارت های طراحی سایت خود را ارتقا دهید، پس حتما به ادامه مطلب توجه کنید!

  1. توجه به اصول و عناصر اساسی طراحی سایت

قبل از دوچرخه سواری، ابتدا باید راه رفتن را یاد گرفت؛ درست است؟ بنابراین، برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن با وردپرس نیز ابتدا باید برخی از اصول اولیه طراحی سایت با وردپرس را بیاموزیم!

برخی از اصول اولیه طراحی سایت با وردپرس عبارت است از:

  • سلسله مراتب کار
  • ترکیب بندی
  • نقطه کانونی
  • رنگ ها
  • تایپوگرافی
  • جریان
  • هم ترازی
  • یادداشت نهایی برای توسعه دهندگان
  1. اندازه؛ مقیاس و تناسب

تعادل و همبستگی مفهومی است که طبیعت به وجود آورده است. همه چیز در زندگی ما باید تعادل و هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت، آنطور که باید به درد نخواهد خورد.

اندازه؛ مقیاس و نسبت؛ این همان چیزی است که هنگام ایجاد الگوی یک وب سایت مهم است.

اندازه، به عنوان ابعاد فیزیکی یک شی خاص درک می شود.

مقیاس، اندازه نسبی اشیا مختلف یا اندازه یک شی واحد در رابطه با استانداردهای مشترک می باشد.

تناسب را می توان به عنوان هماهنگی مقیاس تعریف کرد.

اندازه؛ مقیاس و تناسب

  1. رنگ و کنتراست

طراحی سایت، بدون رنگ غیرممکن است. اگر گروهی از عناصر در اندازه مشابه داشته باشید، رنگ آمیزی، به برجسته سازی یکی از عناصر مشابه بدون ایجاد تغییر در ابعاد آن، کمک فراوانی خواهد کرد.

کنتراست رنگ چیست؟ در واقع، این اصطلاح را می توان به عنوان تفاوت درخشندگی بین دو رنگ مجاور یا همپوشانی پیش زمینه و پس زمینه تصویر تعریف کرد.

کنتراست رنگ موجب افزایش علاقه مندی بیننده برای مشاهده وب سایت شما شده و به شما امکان می دهد توجه مردم را هنگام ایجاد مثلاً پوستر فیلم؛ صفحه فروشگاه آنلاین؛ بروشور و غیره جلب کنید.

رنگ و کنتراست

  1. سلسله مراتب تایپوگرافی

هر طراح می داند که تایپوگرافی باید کاملا خوانا و روان باشد. خوانایی به این معنی است که افراد مجبور نباشند تلاشی مضاعف برای خواندن متن های وب سایت شما انجام دهند.

سلسله مراتب تایپوگرافی

 

  1. فاصله گذاری

در طراحی سایت، فاصله گذاری باعث ایجاد تمایز بین عناصر می شود. این مورد، یکی از شرایط مهم برای ایجاد هماهنگی در وب سایت است.

فضای سفید (یا فضای منفی) هر بخشی از صفحه است که استفاده نشده است. فضای اطراف یک شی خاص نیز به عنوان فضای سفید تعریف می شود. این نوع فضا به شما امکان ایجاد گروه بندی عناصر؛ تأکید بیشتر بر عناصر و بهبود خوانایی را می دهد.

علاوه بر این، فضای سفید، محلی را برای استراحت چشم فراهم می کند. این استراحت برای جذب پیامی است که می خواهید با کمک طراحی وب سایت، به مخاطب خود انتقال دهید.

در طراحی سایت، از فاصله می توان برای انتقال معانی مختلف از جمله کیفیت؛ خلوص؛ تمیزی؛ معنویت؛ گستردگی و آرامش استفاده کرد. هنگام ایجاد الگوی وب سایت، از فاصله گذاری مناسب، غافل نشوید.

فاصله گذاری

  1. مجاورت

اصل مجاورت در طراحی سایت به این معنی است که اقلام مرتبط باید بصری گروه بندی شوند. این گروه بندی، به هم ریختگی وب سایت را کاهش داده و طرح بندی را منظم تر می کند. اگر موارد و بخش های مختلف سایت به هم ربطی ندارند، باید تأکید کرد که کاملاً متفاوت هستند.

استفاده صحیح از مجاورت، تجربه کاربر از سایت شما را بهبود بخشیده و موفقیت کلی یک وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر عناصر بصری به روشی صحیح گروه بندی شوند، سایت شما تأثیر بهتری بر بیننده خواهد گذاشت.

مجاورت

از معجزه وردپرس در کسب و کار خود، چه می دانید؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی های نوین در زمینه وب، سیستم عامل های وبلاگ نویسی فراوانی ظهور کرده  و پس از مدتی از دور خارج شده اند؛ اما وردپرس همچنان با قدرت ادامه می دهد!

 از زمان تأسیس وردپرس در سال 2004، این سایت از یک سایت وبلاگ نویسی ساده و همه گیر به یک پلت فرم توسعه وب منبع باز پرقدرت و برجسته تبدیل شده است. این پلت فرم، پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است و طبق گفته Yoast ، امروزه، 20-25٪ از کل وب سایت های جدید را به خود اختصاص داده است.

از سایت روزنامه مشهور و معتبر آمریکایی مانند نیویورک تایمز و CNN گرفته، تا ستاره های پرآوازه موسیقی و 500 شرکت Fortune مانند UPS و eBay، برای طراحی و توسعه وب سایت های خود از وردپرس استفاده کرده اند.

از معجزه وردپرس در کسب و کار خود، چه می دانید؟

10 مورد از مزایای شگفت انگیز طراحی سایت و اپلیکیشن با وردپرس

  1. وردپرس مقرون به صرفه است.
  2. می توانید سایت خود را در هر کجا که هستید به روز کنید.
  3. بهینه سازی موتور جستجو آماده است.
  4. طراحی وب پاسخگو بدون نیاز به ایجاد وب سایت های جداگانه برای دستگاه های مختلف
  5. می توانید قابلیت های سایت خود را به راحتی ارتقا دهید.
  6. برای بازاریابی محتوای تهاجمی بسیار ایده آل است.
  7. ادغام رسانه های اجتماعی
  8. افزایش امنیت سایت
  9. انتقال آسان از یک طراح به طراح بعدی

چرا باید انجام پروژه های خود را به سایت کانون وردپرس بسپارید؟

کانون وردپرس، با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و مجرب ترین و حرفه ای ترین پرسنل، از آغاز فعالیت خود، مفتخر به ارائه بروزترین؛ باکیفیت ترین و منحصربفردترین خدمات در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد.


کد خبرنگار : 16