تاریخ : 1399,سه شنبه 29 مهر14:16
کد خبر : 373769 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بهترین پکیج خرید دوربین‌های مدار بسته

شرکت الکامپ همواره بفکر مشتریان خود بوده است واین دوربین های مداربسته را با یکسال ضمانت بی قید و شرط تحت پوشش قرار داده تا مشتری طی این مدت دغدغه ای بابت ارائه خدمات در صورت خرابی نداشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دوربین مداربسته امروزه به  یکی از مهمترین تجهیزات بمنظور بالابردن میزان نظارت و امنیت مکانهای مختلف کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و با شناخت روز افزونی که در بین کاربران پیدا می کند روز به روز درخواست استفاده از این دستگاه های نظارتی بالا می رود بدین صورت که اگر شخصی بخواهد میزان نظارت و امنیت محل خود را افزایش دهد اولین فکری که به ذهنش خطور می کند استفاده از همین تجهیزات نظارتی می باشد. که با پیشرفت تکنولوژی این دوربین های مدار بسته از نظر ظاهری و قابلیت های کاربردی دارای انواع مختلفی می باشند که برای انتخاب صحیح این دوربین های مداربسته در هنگام تهیه آنها بهتر است با یک فرد با تجربه در این زمینه مشورت لازم را داشته باشید تا بهترین نوع مناسب با کاربردتان را انتخاب نمایید.

در وضعیت امروز بازار، شرکت ها و فروشگاه های زیادی در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته فعالیت می کنند اما زمانی که مشتری قصد خرید دارد ممکن است به مشکلاتی از قبیل گران فروشی ، عدم کیفیت دستگاه ها و یا عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب از سوی شرکت ارائه دهنده مواجه شوند. برای همین بسیاری از مشتریان این دغدغه را دارند که این دوربین مداربسته و دیگر تجهیزات حفاظتی را از کدام مکان معتبر تهیه نمایند تا از برخورد با چنین مشکلاتی در امان بمانند ؟

بهترین پکیج خرید دوربین‌های مدار بسته

در پاسخ به این سؤال ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می کنیم که در این زمینه دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته بشناسه صنفی 0467127323، 17 سال سابقه درخشان در امر واردات ، مشاوره ،فروش و نصب سیستم دوربین های مداربسته و دیگر سیستم های حفاظتی دارد که تا کنون بیش از 4000 پروژه موفق انجام داده که بخشی از این پروژه انجام شده در ارگانها و سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی کشور به ثبت رسیده است.  که  این ارگانها شرکت الکامپ را بخاطر سابقه درخشان و اهمیتی که برای مشتریان خود قائل هستند بمنظور تأمین سیستم های امنیتی انتخاب کرده اند.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت الکامپ همواره به مشتریان خود توصیه می کند دوربین های مداربسته و سیستم های امنیت خود را از محلی تهیه نمایید که حداقل دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته و در کنار آن دارای رزومه درخشان در زمینه کاری خود باشد تا بعد از تهیه این سیستم های امنیتی و نظارتی مشکلی بوجود نیاید.

بهترین پکیج خرید دوربین‌های مدار بسته

ار همین رو شرکت الکامپ همیشه اصول مشتری مداری را جزء اولویت های اصلی خود قرار داده و همواره سعی کرده است

تا مطابق با بوجه مشتریان دوربین مداربسته و سیستم حفاظتی را به آنها ارائه دهد که در مرحله اول دارای کیفیت لازم برای کارکرد درست داشته باشد و در گام های بعدی این سیستمها با قیمت رقابتی و ارائه خدمات پس از فروش معتبر به مشتریان ارائه شود تا کاربر، یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کند که تا به امروز این شرکت نسبت به دیگر شرکت در حفظ رضایت مشتریان پیشتاز بوده است.

تمرکز اصلی شرکت الکامپ بر روی ارائه دوربین های مداربسته به مشتریان می باشد که برندهای ارائه شده از سوی این شرکت عبارتند از :

دوربینه های مداربسته برند PELCOTECH

این برند از دوربین های مداربسته بهترین برندی است که از سوی شرکت الکامپ به مشتریان ارائه می شود و تا کنون در 90در صد از پروژه های دوربین مداربسته که شرکت الکامپ برای مشتریان انجام داده از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH می باشد. دلیل این امر کیفیت تصویر فوق العاده این دوربین های مداربسته می باشد که می توان آنها را در اماکنی داشتن امنیت حرف اول را می زند بمنظور نظارت بهتر کاربران بکار برد که در پروژه هایی که شرکت الکامپ برای سازمانها و ارگانهای بزرگ کشور انجام داده است از همین دوربین های مداربسته برند PELCOTECH برای تأمین سیستم نظارتی آنها استفاده کرده است.

اما دلیل اصلی این کیفیت تصویر دوربین مداربسته استفاده از حسگر و چیپست تصویر ساخت شرکت SONY می باشد که باعث شده تا تصویر با کیفیت را به کاربر ارائه دهد تا کنون بسیاری از کاربرانی که از این دوربین های مداربسته استفاده کرده اند رضایت کامل خود را از میزان کارکرد و کیفیت تصویر آن اعلام کرده اند.

برای همین منظور شرکت الکامپ این دوربین های مداربسته را با 5 سال ضمانت بی قید و شرط تحت پوشش قرار داده تا کنون هیچ شرکتی چنین ضمانت معتبر و طولانی مدتی را برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مداربسته برند UNIMO

دوربین های مداربسته برند UNIMO دومین برندی است که از سوی شرکت الکامپ به کاربران ارائه می شود که دارای کیفیت تصویر خوب و قیمت ارزان تر از دوربین های مداربتسه برند PELCOTECH می باشد که برای آن دسته از مشتریانی که بدنبال دوربین مداربسته ای هستند که کیفیت و قیمت مناسب را بصورت یکجا ارائه کند ، دوربین های مداربسته برند UNIMO  می تواند یک انتخاب ایده آل برای این دسته از مشتریان باشد. برای همین منظور شرکت الکامپ در پکیج های دوربین مداربسته که از این برند از دوربین های مداربسته استفاده کرده است نام پکیج ها را پکیج اقتصادی قرار داده است.

برای همین منظور شرکت الکامپ برای دوربین های مداربسته برند UNIMO را بمدت 2 سال مورد پوشش بی قید وشرط انجام داده تا مشتری نگرانی از بابت مشکل خرابی نداشته باشد.

دوربین های مداربسته برند SIEMENCE

بهترین پکیج خرید دوربین‌های مدار بسته

دوربین های مداربسته برند SIEMENCE ، ارزانترین برندی می باشد که توسط شرکت الکامپ به مشتریان عرضه می شود که این بخاطر آنالوگ بودن آنها می باشد و همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ از قدیمی ترین و ارزانترین نوع از خانواده دوربین های مداربسته می باشند. اما با اینحال کیفیت تصویر این دوربین های مداربسته در حد قابل قبولی می باشد و برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند با کمترین هزینه صاحب یک دوربین مداربسته برای نظارت نچندان مهم یک مکان استفاده کنند ، انتخاب دوربین های مداربسته برند SIEMENCE می تواند یک انتخاب درست باشد.

این برند از دوربین های مداربسته فقط بصورت پکیج به مشتریان عرضه می شود و این پکیج تحت عنوان پکیج ویژه به مشتریان گرامی فروخته می شود.

شرکت الکامپ همواره بفکر مشتریان خود بوده است واین دوربین های مداربسته را با یکسال ضمانت بی قید و شرط  تحت پوشش قرار داده تا مشتری طی این مدت دغدغه ای بابت ارائه خدمات در صورت خرابی نداشته باشد.

شرکت الکامپ بغیر از دوربین مداربسته در زمینه فروش ونصب دزدگیر اماکن هم فعالیت دارد که دزدگیر هایی که این شرکت به مشتریان ارائه می دهد با برند SILEX (سایلکس) به مشتریان ارائه می دهد که این دزدگیرها قابلیت نصب سیمکارت و اتصال به خط تلفن ثابت به منظور ارائه هشدار اطز طریق تماس و پیامک را به کاربران خود را دارند که ازنوع پیشرفته سیستم دزدگیرهای اماکن بحساب می آیند. که تا اۀان بسیاری ا ز مشتریان از میزان کیفیت و عملکرد آنان رضایت کامل داشته اند.

برای همین منظور شرکت الکامپ این دزدگیرهای اماکن را با 18 ماه تحت گارانتی بی قید وشرط قرار داده تا مشتری در طی این مدت نگرانی از بابت خدمات نداشته باشد.

در پایان می توان گفت که استفاده از سیستم دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن با توجه به هیاهوی وضعیت جامعه امروز بمنظور بالابردن میزان امنیت محل می تواند یک امر ضروری بحساب بیاید که برای اینکه این دستگاه های امنیتی را  با کیفیت کاری مناسب و خدمات پس از فروش معتبر تهیه کنید لازم است که آنها را از یک محل معتبر تهیه نماید که در اینجا ما به شما شرکت الکامپ را به شما معرفی می کنیم که با داشتن 17 سال سابقه مفید در این زمینه  و داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته  این اطمینان را به شما کاربران گرامی می دهد که باخرید سیستم های نظارتی/حفاظتی از این شرکت ، یک خرید رضایت بخش و بدون دغدغه را از این شرکت تجربه نمایید.

خرید دوربین مدار بسته

مشتریان گرامی در صورتیکه قصد تهیه دوربین مدار بسته را از سوی شرکت الکامپ را دارند می توانندبا تماس با کارشناسان شرکت به شماره تلفن 02188552766 راهنمایی های لازم را برای خرید سیستم حفاظتی خود دریافت نمایند و یا برای  کسب اطلاع از وضعیت شرکت و دیگر محصولات آن می توانند به آدرس شرکت به نشانی https://amniatcctv.com مراجعه کرده و اطلاعات لازمه را دریافت نمایند.

منبع : فروشگاه آنلاین دوربین مدار بسته الکامپ


کد خبرنگار : 16