تاریخ : 1399,پنجشنبه 08 آبان14:42
کد خبر : 374526 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

معرفی نمایندگی دوو، اسنوا و الکترواستیل

در اینجا می خواهیم شما را با لوازم خانگی و نمایندگی اسنوا، دوو و الکترواستیل که جزو باکیفیت ترن و محبوب ترین برنده های این حیطه هستند بیشتر آشنا کنیم. نمایندگی تعمیرات و فروش هر کدام از این لوازم را به راحتی می توانید در تهران پیدا کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ قطعاً خرید لوازم خانگی هیجان انگیز است؛ اما بهتر است احساسات خود را کنترل کرده و در خرید خود دقت لازم را داشته باشید. لوازم خانگی در طرح ها و رنگ های مختلف،ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند؛ اما آنچه باید به آن توجه کنید قابلیت ها و امکانات دستگاه می باشد. دستگاه باید بازدهی بالایی داشته باشد و کار کردن با آن برای شما آسان باشد.

در اینجا می خواهیم شما را با لوازم خانگی و نمایندگی اسنوا، دوو و الکترواستیل که جزو باکیفیت ترن و محبوب ترین برنده های این حیطه هستند بیشتر آشنا کنیم. نمایندگی تعمیرات و فروش هر کدام از این لوازم را به راحتی می توانید در تهران پیدا کنید.

تاریخچه لوازم خانگی دوو، اسنوا و الکترواستیل

شما می توانید خرید خود را از برند دوو انتخاب کنید. این برند فعالیت خود را از کشور کره در سال ۱۹۶۷ آغاز و سال ها پس از هیوندا، دومین شرکت بزرگ در این کشور محسوب می شد. این برند دارای زیر مجموعه های متعددی از جمله دوو الکترونیک می باشد که در دهه نود، محصولات این برند به عنوان یک رقیب جدی برای سایر تولیدات لوازم خانگی در دنیا محسوب می شد.

برند اسنوا یکی دیگر از شرکت هایی است که می توانید خرید خود را از بین محصولات آن انتخاب کنید. اسنوا یک برند ایرانی است که در سال 1384 طراحی و تولیدات خود را با کولر آبی و اجاق گاز در شهر اصفهان، آغاز کرد و امروزه توانسته است با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، تنوع و تعداد محصولات خود را افزایش دهد. بیش از 70 درصد قطعات استفاده شده در محصولات این برند ایرانی، بسیار با کیفیت می باشند. همچنین این برند توانسته است به دلیل کیفیت بالا و دریافت چندین گواهینامه داخلی و بین المللی، محصولات خود را به سایر کشورهای همسایه نیز صادر کند. در حال حاضر اجاق گاز این برند توانسته است به دلیل رعایت استانداردهای لازم، تأییدیه اروپا را دریافت کند.

الکترواستیل این برند ایرانی، در دهه چهل کار خود را با تولید انواع یخچال فریزر آغاز کرد و حالا توانسته است با تولید انواع یخچال های خانگی و صنعتی، نیاز بازار را برطرف کند. در سال 1360 برند الکترواستیل سیاست های کاری خود را تغییر داده و از فن آوری های جدید در محصولات خود استفاده کرد. پس از سال ها تلاش، این برند توانست در سال 1376 اولین یخچال فریزر بدون برفک را طراحی و روانه بازار کند. در حال حاضر این شرکت محصولات خود را در دو دسته صنعتی و خانگی تولید می کند.

حتما بخوانید: یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

معرفی محصولات دوو، اسنوا و الکترواستیل

محصولات دوو، اسنوا و الکترواستیل، علاوه بر زیبایی، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند. ویژگی محصولات این برندها این است که میزان مصرف انرژی در آنها به خوبی کنترل شده است و شما می توانید با خرید آنها در مصرف برق صرفه جویی کنید. همچنین یکی از مهم ترین تغییرات در تولید محصولات بزرگ، توجه به فضای آشپزخانه ها بوده است. آنها محصولات بزرگ را در سایزهای مختلف طراحی و تولید کرده اند تا همه افراد، متناسب با فضای آشپزخانه خود، آنها را خریداری کنند.

معرفی نمایندگی دوو، اسنوا و الکترواستیل

معرفی محصولات لوازم خانگی دوو

این برند با تولید لوازم اصلی و کاربردی، گام مهمی را در برطرف کردن نیاز بازار برداشته است. یخچال فریزر دوو یکی از محصولاتی است که طرفداران بی شماری پیدا کرده است، نمایندگی دوو، محصولات پر فروش دیگری مانند اجاق گاز، جاروشارژی و تلویزیون را نیز در لیست محصولات خود دارد. کیفیت، تنوع، کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست از مهم ترین اهداف این برند می باشد.

  • ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی دوو با ظرفیت های مختلف و مجهز به موتور دایرکت درایو که ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می چرخد، دارای مصرف انرژی بسیار پایینی است. این محصول از قابلیت تنظیم دما برخوردار بوده و می توانید متناسب با جنس البسه، درجه دما را مشخص کنید. قابلیت شستشوی سریع، یکی دیگر از آپشن هایی است که می توانید در مواقعی که عجله دارید از آن استفاده کنید.

  • ماشین ظرفشویی دوو

با استفاده از ماشین ظرفشویی دوو، ظروف تمیز، براق، بدون لک و بدون چربی داشته باشید. با انتخاب شستشوی سریع می توانید در فاصله کمی مجدداً از ظروف خود استفاده کنید. این محصول دارای برچسب انرژی بوده و هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد.

  • یخچال فریزر دوو

هیچ گونه میکروب و آلودگی نمی تواند وارد یخچال دوو شود. هوای یخچال، کاملاً تصفیه شده و تمیز می باشد، در نتیجه غذاها مدت زمان طولانی تری نیز تازه می مانند. همچنین طراحی فن دو قلوی خنک کننده، از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. بر روی درب برخی از مدل های این محصول، هوم بار، آب ریز و یخساز طراحی شده است.

  • ماکروفر دوو

در ماکروفر دوو شما می توانید از قابلیت بخارپز، جوجه گردان، گریل و یخ زدایی استفاده کنید. قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان پخت، این امکان را فراهم کرده است تا انواع مواد غذایی را با توجه به ذائقه خود تهیه کنید. وزن این محصول زیاد نمی باشد و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

معرفی محصولات لوازم خانگی اسنوا

با محصولات اسنوا، می توانید خانه خود را مجهز به فناوری های روز دنیا کنید. تمام محصولات این مجموعه طبق استانداردهای روز دنیا و مطابق با سلیقه مشتری طراحی و تولید می شوند. به دلیل استقبال مردم از این برند، شرکت تصمیم به تولید دو محصول دیگر یعنی تلویزیون و اجاق گاز گرفته است. شما می توانید تمام محصولات این برند را از نمایندگی اسنوا تهیه کنید.

معرفی نمایندگی دوو، اسنوا و الکترواستیل

  • ماشین لباسشویی اسنوا

با فعال کردن قفل کودک، با خیال آسوده به کارهای دیگر خود برسید. از ویژگی های صفحه نمایش لباسشویی، نمایش زمان اتمام کار لباسشویی است. به دلیل صدای کم این محصول می توانید بعد از ساعت پیک مصرف، آن را روشن کرده و استفاده کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل در این محصول، سیستم عیب یاب هوشمند، آن را در صفحه نمایش اعلام می کند.

  • ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره اسنوا می تواند ۱۴۴ تکه ظرف را با یک بار پر کردن ماشین ظرفشویی بشوید. این یعنی صرفه جویی در انرژی و کاهش مصرف آب. با قابلیت شستشوی تأخیری، می توانید زمانی که در خانه نیستید یا در نیمه شب که خواب هستید ماشین ظرفشویی را تنظیم کنید تا خود به خود شروع به شستن ظروف کند. این محصول کم صدا بوده و در نیمه شب مزاحم خواب شما نمی شود.

  • یخچال فریزر اسنوا

فن ها در این یخچال به گونه ای طراحی شده اند که طبقات و کشوها را به طور یکسان خنک کرده و مواد غذایی، تازگی خود را از دست نمی دهند. این محصول دارای موتور اینورتر از نوع کمپرسور خطی می باشد که دارای قدرت بالایی است. اگر مواد غذایی در یخچال باعث انتشار بوی نامطبوع شده اند نگران نباشید، سیستم ضد بو و سیستم تهویه، کاملاً بوی نامطبوع را از بین می برند.

  • ماکروفر اسنوا

قابلیت پخت ترکیبی و یخ ‌زدایی مواد غذایی فریز شده، از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید. شما می توانید با فعال کردن قفل کودک با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید. جنس داخلی آن از استیل ضد زنگ بوده و می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. پخت انواع کیک و پیتزا را با ماکروفر اسنوا امتحان کنید.

  • جاروبرقی اسنوا

این محصول دارای لوله تلسکوپی بوده و جمع کردن و باز کردن آن بسیار راحت می باشد. شما می توانید زیر کابینت ها و کمدها که قابل دسترسی و قابل رویت نیستند را به راحتی تمیز کنید. بدنه آن بسیار محکم بوده و با برخورد با پایه مبل یا دیوار، دچار آسیب نمی شود. قدرت بالای موتور این محصول هیچ آشغالی را روی زمین جا نمی گذارد.

معرفی نمایندگی دوو، اسنوا و الکترواستیل

معرفی محصولات لوازم خانگی الکترواستیل

این برند با تمرکز بر روی تولید یخچال، توانسته است نسبت به سایر برندها، تنوع محصولات خود را افزایش دهد. از یخچال های کوچک و بزرگ تا یخچال های تک درب و دو قلو. شما می توانید متناسب با فضای آشپزخانه خود یکی از این محصولات را از نمایندگی الکترواستیل خریداری کنید.

  • یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال الکترواستیل در انواع مختلفی تولید شده است تا هر کسی متناسب با نیاز خود آن را خریداری کند. بدنه های آنها نیز متفاوت است، شما می توانید این محصول را با جنس براق یا سفید چرمی یا یونی گلس انتخاب کنید. از ویژگی های جنس سفید چرمی این است که خط و خش و کثیفی ها را نشان نمی دهد. در یخچال فریزرهای الکترواستیل از موتورهای اینورتر ایتالیایی و اتریشی استفاده شده است که صدای بسیار پایینی دارند.

خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات دوو، اسنوا و الکترواستیل

تمام محصولات دوو، اسنوا و الکترواستیل، استاندارد بوده و دارای کیفیت بالا هستند؛ اما ممکن است به هر دلیلی دچار ایراد شده و کارکرد آنها دچار اختلال شود. نگران نباشید تمام ایرادات قابل برطرف شدن هستند و می توانید با استفاه از خدمات پس از فروش، مانند گذشته از لوازم خود استفاده کنید.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو

همراه با خرید محصولات این برند از نمایندگی فروش لوازم خانگی دوو، ضمانت نامه معتبر دریافت خواهید کرد. این ضمانت نامه به شما اطمینان می دهد در مدت زمان تعیین شده اگر محصول شما دچار ایراد شود با استفاده از آن می توانید قطعه معیوب را تعمیر کرده و تا حدودی هزینه ‌های خود را کاهش دهید.

 تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دوو پس از عیب یابی و برطرف‌ کردن ایراد، تعمیرات صورت گرفته بر روی محصول را ضمانت می کنند. آنها به کیفیت کاری که انجام داده ‌اند اطمینان دارند و خدماتی را که ارائه می دهند را گارانتی می کنند. حتی اگر تعمیرکار قطعه معیوب را تعویض کرده باشد، قطعه تعویض شده را نیز ضمانت می کند تا در مدت تعیین شده اگر دچار ایراد شود آن را به طور رایگان تعمیر کند.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا

از خدمات پس از فروش محصولات اسنوا می توان به ضمانت نامه آن اشاره کرد. تمام محصولات نمایندگی فروش لوازم خانگی اسنوا با توجه به کارایی که دارند شامل ضمانت نامه شده و فروشنده محصول، آن را همراه محصول به شما تحویل می دهد. در ضمانت نامه قید شده است که اگر محصول دچار ایراد شود با توجه به مدت زمان قید شده، می توانید از خدمات تعمیر قطعه، تعویض قطعه و سرویس سالیانه استفاده کنید.

بهتر است برای تعمیر محصولات اسنوا، از تعمیرکاران غیرحرفه ای استفاده نکنید. آنها نه تنها وسیله را تعمیر نمی کنند بلکه ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد کنند. معمولاً تعمیرکارانی که از نمایندگی های غیرمجاز اعزام می شوند خدمات ارائه شده را ضمانت نمی‌ کنند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اسنوا، کاملاً حرفه ای و آموزش دیده هستند، با ساختار دستگاه ها کاملاً آشنا بوده و عیب یابی را با دقت بالا انجام می دهند. آنها در هر زمانی که شما تعیین کنید در محل حضور پیدا کرده و تعمیر محصول را در کنار شما انجام می دهند.

معرفی خدمات نمایندگی فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الکترواستیل

اگر از نمایندگی الکترواستیل محصول خود را خریداری کرده باشید ضمانت نامه خدمات را نیز دریافت می کنید. خدمات پس از فروش، این امکان را فراهم می‌ کند تا در مدت تعیین شده در ضمانت نامه از خدمات تعمیر و سرویس این نمایندگی استفاده کنید. معمولاً خدمات تعمیر و تعویض قطعه هزینه های زیادی دارند اما با در دست داشتن ضمانت نامه می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه های خود، از نمایندگی های غیر مجاز استفاده نکنید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات الکترواستیل با تجهیزات کامل در محل حضور پیدا می کنند. آنها پس از پایان کار خود،  تمام خدمات ارائه شده را در فاکتور رسمی درج کرده و ضمانت می کنند.

دریافت فاکتور رسمی از نمایندگی های معتبر

با استفاده از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی معتبر، می توانید در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید فاکتور رسمی و در مقابل خدمات ارائه شده، ضمانت نامه دریافت کنید. تعمیرکاران نمایندگی های مجاز و معتبر لوازم خانگی موظف هستند از قطعات اورجینال و اصل که نمایندگی در اختیار آنها قرار داده است برای تعویض قطعات معیوب استفاده می کنند.


کد خبرنگار : 16