تاریخ : 1399,دوشنبه 12 آبان22:15
کد خبر : 374919 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

در میدان عمل، فریاد استکبارستیزی خود را طنین انداز میکنیم

موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند، در متن این بیانیه آمده است:

13آبان یادآور حماسه ماندگار دانشجویان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. دولت جنایتکار آمریکا که در فاصله کوتاهی پس از انقلاب اسلامی از طریق طراحی های پیچیده امنیتی_سیاسی، جاسوسی، دخالت در امور داخلی ایران و پناه دادن به سران رژیم پهلوی در صدد تضییع حقوق قانونی ایران برآمده بود در 13 آبان 1358 پاسخ خود را از دانشجویان و نخبگان متعهد دریافت کرد.

اکنون و در آستانه ی دهه پنجم انقلاب، استکبار جهانی همچنان می کوشد از طریق جنگ اقتصادی و هدف قراردادن بنیان های صنعت و فناوری، انقلاب اسلامی را زمین گیر کند.

با ایمانی راسخ به جوانان، دانشجویان و متخصصین فعال در حوزه های علمی و صنعتی، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سالهای پیش با باوری عمیق آغاز کرده اند را با پایداری و قوتی بیشتر ادامه خواهیم داد وجنگ اقتصادی و صنعتی دشمن را با حمایت از شرکت های دانش بنیان، تقویت بنیه علمی کشور در حوزه های مختلف صنعتی و حل چالش های فناورانه، پاسخ خواهیم داد. موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچون گذشته تمام تلاش خود را در راستای حل چالش های فناورانه به کار بسته و برای طنین اندازی فریادهای استکبار ستیزی در میدان عمل اهتمام می ورزد.