تاریخ : 1399,چهارشنبه 14 آبان23:14
کد خبر : 375182 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر

راست چین سعی کرده همواره در تمامی مناسبت های یلدا، نوروز، جمعه سیاه و … با تخفیف های هیجان انگیز در کنار شما باشد. از این پس به راحتی می توانید تمامی کوپن های تخفیف ژاکت، راست چین و سایر مارکت ها را مستقیما در سایت پیگیری نمائید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یکی از محبوب ترین افزونه های صفحه ساز، ویژوال کامپوزر است. افزونه ویژوال کامپوزر (visual composer)، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و شما می توانید در عرض چند دقیقه، به راحتی با کشیدن و رها کرد (Drag&Drop) ، صفحه خود را بدون نیاز به کد نویسی ایجاد نمائید.

افزونه WPBakery  یا ویژوال کامپوزر پرفروش ترین افزونه سایت codecanyon که نزدیک به ۴۰۰ هزار فروش داشته است و در بیش از ۲ میلیون سایت وردپرسی فعال شده است! افزونه ویژوال کامپوزر فارسی به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به هیچ گونه دانش کد نویسی یک صفحه کاملا گرافیکی و انیمیشنی ایجاد کنید، تنها با قابلیت کشیدن و رها کردن بیش از ۴۰ المان پیشفرض می توانید یک صفحه یا سایت حرفه ای تولید کنید.

یکی از ویژگی های جالب ویژوال کامپوزر آن است، که می توانید علاوه بر اینکه محتواهای تولید شده خود را در تلفن همراه مشاهده نمائید، آن ها را بدون نیاز به کامپیوتر، به صورت مستقیم از طریق رابط کاربری (UX/UI) مخصوص تلفن همراه، ویرایش نمائید. تغییرات ایجاد شده در صفحات بلافاصله انجام می شود. در ادامه به دلایل خرید این افزونه از مارکت راست چین اشاره می کنیم.

تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر

فارسی سازی اختصاصی افزونه wpbakery page builder

تمامی المان های افزونه ویژوال کامپوزر به صورت کاملا اختصاصی به زبان فارسی روان ترجمه شده و کلیه بخش ها به صورت اصولی راست چین سازی شده اند، دیگر خبری از ناهماهنگی افزونه ویژوال کامپوسر فارسی وجود نخواهد داشت. این ویژگی در سایر مارکت ها دیده نمی شود.

تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر

مهم ترین ویژگی های افزونه ویژوال کامپوزر چیست؟

  1. امنیت بالا
  2. الگوهای آماده پیش فرض برای ساخت صفحه
  3. هماهنگی کامل با دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها (Responsive)
  4. بهینه سازی شده برای SEO
  5. بهترین افزونه برای ساخت صفحات پاپ آپ (Popup)

1: امنیت بالا

این افزونه به صورت مداوم از نظر میزان آسیب پذیری بررسی می شود و ایرادات احتمالی آن به سرعت برطرف می شود. بنابراین توصیه می کنیم که حتما از آخرین ورژن آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های ویژوال کامپوزر، امکان پشتیبان گیری (Back up) به صورت خودکار است که در صورت بروز مشکل می توانید با یک کلیک ، صفحات خود را بازیابی نمائید و آن ها را به حالت قبل برگردانید.

بیشتر بخوانید// همه چیز درباره وردپرس

2: الگوهای آماده پیش فرض برای ساخت صفحه

افزونه ویژوال کامپوزر با نام شودwpbakery نیز شناخته می شود، برای ایجاد صفحه،  به صورت پیش فرض ، دارای الگوهای آماده حرفه ای می باشد و شما می توانید، تنها با چند کلیک، صفحه حرفه ای خود را ایجاد نمائید. علاوه بر آن می توانید الگوهای طراحی شده خود را، تنها در چند ثانیه از یک سایت به سایت دیگر منتقل کنید و هر جا لازم می دانید آن را ویرایش نمائید.

3: هماهنگی کامل با دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها (Responsive)

صفحات ایجاد شده با افزونه ویژوال کامپوزر ، به صورت خودکار با همه دستگاه ها، سازگاری کامل دارند و شما می توانید بدون اینکه از ویرایشگر Frontend خارج شوید، مشاهده کنید که وب سایتتان در کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه ، به چه شکلی نمایش داده می شود.

4: بهینه سازی شده برای SEO

ویژوال کامپوزر با افزونه یواست (Yoast) که محبوب ترین افزونه SEO در وردپرس می باشد، سازگاری کامل دارد. همه عناصر و طرح های افزونه ویژوال کامپوزر، با در نظر گرفتن موارد مهم در SEO، ایجاد شده است، تا سایت شما بتواند رتبه بالاتری را کسب نماید.

5: بهترین افزونه برای ساخت صفحات پاپ آپ  (Popup)

با استفاده از ویرایشگر Visual Composer Frontend می توانید به صورت مستقیم، صفحات پاپ آپ را طراحی کنید و علاوه بر وارد کردن متن به درون آن ، کنترل کاملی را بر روی تنظیمات مربوط به این صفحات داشته باشید.

به طور مثال می توانید بنر تبلیغاتی را در لحظه بارگذاری (Load) سایت قرار دهید و در لحظه خروج از سایت، بنر کد تخفیف را قرار دهید. همچنین می توانید بنر پاپ آپ را در هر صفحه ای در سایت خود قرار دهید و با استفاده از انیمیشن های حرفه ای، بنر های تبلیغاتی خود را جذاب تر به نمایش بگذارید. پاپ آپ های طراحی شده در ویژوال کامپوزر برای نمایش ، به صورت خودکار با کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه سازگار می شوند که این قابلیت، ‌مهم ترین ویژگی ویژوال کامپوزر در طراحی پاپ آپ به شمار می آید.

در تصویر زیر به عنوان نمونه قالب اسنشیالز آمده که از افزونه ویژوال کامپوزر استفاده شده است.

 

بنابراین نیاز به افزونه اضافی برای ساخت پاپ آپ ندارید و سایت خود را بی جهت سنگین نمی کنید.

مقایسه نسخه پولی افزونه ویژوال کامپوزر با نسخه رایگان

بیشترین تفاوت نسخه پولی و رایگان در بخش  Hub Visual Composer است. با فعال کردن نسخه پولی، امکانات بسیاری به این قسمت اضافه می شود که با استفاده از ابزار های آن می توانید یک وب سایت حرفه ای ، شامل هدرها، پاورقی ها، صفحات فرعی و صفحات فرود را طراحی کنید.

در نسخه رایگان ویژوال کامپوزر، چه قابلیت هایی قابل استفاده است؟

در نسخه رایگان این افزونه، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  • ساخت صفحه وب سایت با کشیدن و رها کردن (Drag&Drop)
  • ویرایش با ویرایشگر Frontend به همراه امکان ویرایش در تلفن همراه
  • امکان استفاده از قالب های آماده در ساخت صفحه وب سایت
  • امکان استفاده از کدهای CSS و Java Script در ساخت صفحه
  • امکان استفاده از فونت های استاندارد گوگل
  • امکان ایجاد رنگ ها به صورت گرادینت (Gradient) در پس زمینه صفحه
  • هماهنگی صفحات ساخته شده با همه دستگاه های تبلت ها و تلفن همراه (Responsive)
  • پشتیبانی از افزونه یواست (Yoast Seo) برای بهینه سازی سئو
  • پشتیبانی از ابزارهای وردپرس

تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر

در نسخه پولی ویژوال کامپوزر، چه قابلیت هایی به افزونه اضافه می شود؟

در نسخه پولی ویژوال کامپوزر (Visual Composer) علاوه بر ارائه همه امکانات نسخه رایگان، امکانات زیر هم به آن اضافه می شود:

 

  • امکان ساخت و ویرایش سرصفحه ها و پاورقی ها (Header&Footer)
  • امکان ساخت صفحات حرفه ای پاپ آپ (Popup)
  • امکان قرار دادن حالت تعمیر در سایت
  • اضافه شدن الگوهای آماده حرفه ای و امکان ورود الگوها ، از یک سایت به سایت دیگر
  • پشتیبانی حرفه ای از فروشگاه ساز ووکامرس (WooCommerce) به صورت مستقیم در محیط افزونه ویژوال کامپوزر
  • امکان ساخت محتوای پویا (داینامیک)‌
  • دسترسی به بخش Visual Composer Hub
  • امکان ساخت جدول قیمت محصول
  • پشتیبانی آنلاین مشتری
  • امکان اضافه کردن تصاویر متحرک با پسوند GIF با استفاده از کتابخانه گیپی (Giphy)
  • قابلیت طراحی صفحات بایگانی ، با هدف دسترسی کاربران به آرشیو سایت

راست چین سعی کرده همواره در تمامی مناسبت های یلدا، نوروز، جمعه سیاه و … با تخفیف های هیجان انگیز در کنار شما باشد. از این پس به راحتی می توانید تمامی کوپن های تخفیف، راست چین و سایر مارکت ها را مستقیما در سایت پیگیری نمائید.

تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر

محصولاتی که در سایر مارکتهای فارسی بدنبال آنها هستید را با تخفیف های باورنکردنی دانلود کنید.

راه های ارتباطی برای پاسخ به سوالات خریداران:

وب سایت: rtl-theme.com

ایمیل پشتیبانی:  info@rtl-theme.com

شماره تلفن پشتیبانی: ۰۳۸۳۱۱۲۴

 

***/*/*/*/*/*/

جوابیه مجموعه ژاکت درباره این رپورتاژ:

پیرو مقاله منتشر شده  مورخ چهارشنبه 14 آبان ماه 1399 در خبرنامه دانشجویان ایران با عنوان "تخفیف ویژه محصولات وردپرس و افزونه ویژوال کامپوزر توسط سایت راست چین که در آن مطلبی خلاف واقع در رابطه با نسخه ارائه شده این محصول در سایت ژاکت ارائه شده است و به منفی پراکنی و تخریب محصول ژاکت پرداخته شده است، این دفاعیه توسط ژاکت ارائه می گردد. ژاکت به عنوان مرجع وردپرس ایران وجود هر گوونه مشکل ناسازگاری با وردپرس فارسی را در کلیه محصولات خود اعم از افزونه ویژوال کامپوزر قویا تکذیب می کند و با تاکید بر اینکه این محصول توسط حرفه ای ترین توسعه دهندگان ایرانی فارسی سازی شده است و پرفروش ترین نسخه آن در مارکت ایران می باشد ادعای مربوط به ناسازگاری با ورودپرس فارسی را رد می کند.


کد خبرنگار : 16