تاریخ : 1399,شنبه 17 آبان15:40
کد خبر : 375369 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

شجاعیان، بازهم در حسرت!

هافبک شیرازی استقلال، به دیدار امروز تیمش در برابر مس رفسنجان نمی رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، استقلال لیگ بیستم را امروز در ورزشگاه آزادی و در مقابل تیم تازه صعود کرده و در عین حال مرموز مس رفسنجان استارت می زند و این در حالی است که هنوز خبری از باز شدن پنجره های نقل و انتقالاتی این باشگاه نیست.

در شرایطی که به نظر می رسد استقلال باید بازی نخستش در برابر مس را بدون بازیکنان جدیدش برگزار کند که در لیست این تیم برای دیدار امروز، نامی از داریوش شجاعیان دیده نمی شود.

هافبک شیرازی استقلالی ها که بیش از یک سال است از مصدومیتش می گذرد، هنوز نتوانسته برای استقلال در یک دیدار رسمی به میدان برود و بازی امروز را نیز به دلیل آسیب دیدگی از دست داد تا حسرت حضور این بازیکن بر روی زمین مخملی استادیوم آزادی، بیشتر و بیشتر شود.

آخرین بار در تاریخ 29 مهر 98 بود که داریوش شجاعیان در دیدار با سایپا برای استقلال به میدان رفت. او در یک صحنه برای تصاحب توپ، با عارف حاجی عیدی درگیر شد که زانوی پای چپ شجاعیان در این صحنه، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

در حالیکه هافبک استقلالی ها ابتدای امسال سلامتی اش را به دست آورده بود، به دلیل خروج نامش از لیست این تیم، نتوانست در دیدارهای پسا کرونا برای آبی ها به میدان برود و این بازیکن حتی حق حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نداشت تا همچنان از خانه تماشاگر دیدارهای استقلال باشد.

شجاعیان که با انگیزه فراوان آماده شروع لیگ بیستم بود تا این طلسم غیبت هایش را بشکند، در دیدار دوستانه 11 روز پیش در مقابل چوکا تالش دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 15 از زمین بازی بیرون رفت و ظاهرا هنوز نتوانسته است به شرایط آرمانی برسد و از لیست تیمش برای دیدار امروز مقابل مس رفسنجان دور مانده است.

ظاهرا روزشمار غیبت های شجاعیان بازهم تمدید شده است و اگر این بازیکن به دیدار هفته دوم استقلال در برابر فولاد که در تاریخ 30 آبان برگزار می شود، برسد آنگاه شجاعیان پس از نزدیک به 400 روز می تواند در یک دیدار رسمی به میدان برود. این میزان دوری از میادین فوتبال، می تواند یکی از طولانی ترین غیبت های فوتبال ایران باشد هر چند که شجاعیان در این راه، رقیب قدرتمندی به نام مرتضی آقا خان دارد که نزدیک به 2 فصل مصدوم بود!