تاریخ : 1399,سه شنبه 27 آبان17:47
کد خبر : 376459 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جنبش عدالتخواه دانشجویی:

آقای حداد عادل! پاسخگوی عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان باشید

جنبش عدالت‌خواه دانشجویی طی نامه‌ای از رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان خواست تا در یک نشست دانشجویی پاسخگوی عملکرد نمایندگان مورد حمایت این شورا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جنبش عدالت‌خواه دانشجویی طی نامه‌ای از رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان خواست تا در یک نشست دانشجویی پاسخگوی عملکرد نمایندگان مورد حمایت این شورا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشید.

متن نامه این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای غلامعلی حداد عادل

ریاست محترم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

متاسفانه در انتخابات‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که سیاسیون و حامیان هر دو جناح انتخاباتی پس از پیروزی نامزد‌های مورد حمایتشان در انتخابات، حاضر نیستند مسئولیت حمایت‌های خودشان را برعهده بگیرند. در سالیان اخیر این رفتار در جناح مدعی اصلاحات بشدت مشاهده شده‌است و توسط جناح اصولگرایی همواره مورد مذمت قرار گرفته.

حال، اما با پیروزی قاطع لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم و بعد از گذشت نزدیک به شش ماه از آغاز بکار دور یازدهم مجلس توقع می‌رود که جناح مدعی انقلابیگری سلک جناح رقیب خود را نقشه راه قرار ندهد و به واسطه حمایت تمام عیاری که از نامزد‌های شورای ائتلاف کرده‌است، در قبال عملکرد این نمایندگان پاسخگو باشد؛ لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی از حضرت عالی به عنوان رئیس شورای مذکور دعوت می‌کند تا در نشستی رسانه‌ای به میزبانی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی حاضر شوید و به سوالات دانشجویان و اصحاب رسانه پیرامون عملکرد نمایندگان مورد حمایت‌تان پاسخ دهید.

رونوشت به:

حجت الله عبدالملکی
سید محمد مهدی میرباقری
علیرضا پناهیان
مسعود عالی
سید یاسر جبرائیلی
علی سرلک
محمد رضا عابدینی
حامد کاشانی
احسان بی آزار تهرانی
ناصر رفیعی
محمد مهدی ماندگاری


کد خبرنگار : 38