تاریخ : 1399,شنبه 01 آذر14:46
کد خبر : 376758 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تنها نمایندگی آیفون تصویری با کوکوم هوم

آیفون تصویری کوکوم هوم غیر از نمونه ها و طرح های دارای هندزفری و ساده همچنین در مدل های هوشمند و لمسی نیز در بازار عرضه شده است. این خلاقیت کمپانی کوکوم حاصل سالها تلاش بی سابقه در این زمینه بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کوکوم هوم نسل جدید آیفون های تصویری با امکانات ویژه ای به شمار می رود که توسط برند معتبر کوکوم در بازار ایران عرضه شده است. طرح ها و رنگ بندی متنوع این نوع آیفون تصویری نوید بخش محصولی با کیفیت و پرکاربرد بوده که توانسته است در مدت کوتاهی بازخوردهای مناسبی را از جانب مشتریان این محصول در پی داشته باشد. بخشی از این رضایت به کیفیت محصول و بخش دیگری به خدماتی مربوط می شود که توسط نمایندگی معتبر این نوع ایفون تصویری یعنی وب سایت معتبر kocomhome.com  به مشتریان ارائه شده است. به خاطر داشته باشید امروزه نوع نیازهایی که از نظر امنیتی و حفاظتی در منزل مطرح می شود با توجه به وجود انواع فناوری های مدرن نیز متحول شده است. از همین رو لازم است تا همزمان با نیازهای روز از محصولات ارتقا یافته و پرکاربرد در این زمینه استفاده کنید. کوکوم به عنوان یک برند پیشرو کره ای در عرضه انواع آیفون تصویری kocom به یک تحول اساسی در این زمینه دست بزند. به منظور آشنایی بیشتر شما با انواع آیفون های تصویری kocomhome.com  توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. قطعا پس از پایان این مطلب انواع آیفون های تصویری ارائه شده در وب سایت kocomhome.com یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

تنها نمایندگی آیفون تصویری با کوکوم هوم

آشنایی با انواع آیفون تصویری کوکوم هوم

شاید در ظاهر چنین به نظر برسد که کوکوم هوم یک آیفون با آپشن های پیچیده باشد ولی در واقع این محصول از هر نظر کاربر پسند است. نخستین چیزی که لازم است به منظور اثبات این ادعا مطرح کنیم. اصولا آیفون های تصویری ارائه شده در وب سایت kocomhome کار را برای بسیاری از مشاغل حفاظتی راحت کرده است. حتی این نوع آیفون ها می توانند به عنوان یک واسط بین نگهبان و سایر اعضای حفاظتی در سالن های حفاظت شده مورد استفاده قرار گیرند. امروزه به دلیل برخورداری از تجهیزات ایمنی و لزوم حفاظت از اماکن خاص استفاده از انواع آیفون های تصویری که به دوربین های متعدد و زوایای متعدد نیز دسترسی داشته باشند  از اهمیت زیادی برخوردار است. بهره گیری از تنوع محصولات و برخی ویژگی های دیگر موجب شده است تا این نوع آیفون به یکی از بهترین برندهای معتبر در بین سایر نمونه های موجود در بازار تبدیل شود. در واقع زمانی که شما به وب سایت kocomhome.com  مراجعه می کنید این تنوع را به وضوح درک خواهید کرد. انواع آیفون تصویری که با وضوح بالا و شفافیت فوق العاده در وب سایتkocomhome.com  عرضه شده اند شامل دو نوع زیر است:

  • آیفون تصویری دارای هندزفری
  • آیفون تصویری لمسی

در ادامه این مطلب هر یک از این دو نوع آیفون تصویری را بیشتر مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

تنها نمایندگی آیفون تصویری با کوکوم هوم

آیفون تصویری کوکوم هوم دارای هندزفری

این نوع از آیفون تصویری کوکوم هوم به طور انحصاری در وب سایت kocomhome.com  نمایندگی فروش انواع آیفون تصویری این برند کره ای در ایران عرضه شده است. در شرایط کنونی و به دنبال شیوع ویروس کرونا استفاده از تجهیزات ایمنی که موجب حفظ فاصله مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی شود به یک ضرورت غیر قابل انکار تبدیل شده است. این نوع آیفون تصویری فقط با استفاده از یک هندزفری و اتصال میکروفون توسط کاربر قابل استفاده است. بنابراین در مشاغل حساس می تواند موجب کمترین تماس ممکن بین کاربر و مراجعه کننده باشد. وضوح بالا و رنگ بندی خاصی که این محصول دارد می تواند نوید بخش یک محصول استثنایی برای شما باشد. در واقع شما با مراجعه به وب سایتkocomhome.com  در می یابید که اگر در جستجوی یک محصول خاص از بین انواع آیفون تصویری موجود در بازار هستید این نوع آیفون تصویری kocom می تواند در  بین سایر محصولات مشابه به یک انتخاب هوشمندانه برای شما تبدیل شود. طرز کار این نوع آیفون تصویری بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی و فقط با فشار دادن یک کلید با مراجعه کننده تماس بگیرید. بهره مندی از نمایشگر به ابعاد 4 در 3 اینچ یکی دیگر از قابلیت های این نوع آیفون زیبا و پرکاربرد می باشد. برای خرید و بازدید از نمونه های موجود می توانید به وب سایت و فروشگاه اینترنتی به آدرسkocomhome.com  مراجعه نموده و این محصول را با قیمت و کیفیت عالی سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

تنها نمایندگی آیفون تصویری با کوکوم هوم

آیفون کوکوم هوم تصویری لمسی

آیفون تصویری کوکوم هوم غیر از نمونه ها و طرح های دارای هندزفری و ساده همچنین در مدل های هوشمند و لمسی نیز در بازار عرضه شده است. این خلاقیت کمپانی کوکوم حاصل سالها تلاش بی سابقه در این زمینه بوده است. این محصول بی نظیر با برخورداری از مانیتور 10 اینچی خود به یک استثنا در  بین سایر آیفون های تصویری از برندهای دیگر تبدیل شده است. شما با این نوع آیفون قادر خواهید بود تا بر سایر نقاط ساختمان و اماکن مختلف نیز دسترسی داشته باشید. یعنی شما می توانید به عنوان مثال همزمان که بر یک نقطه خاص مثلا راهروها تمرکز دارید از سایر نقاط ساختمان از قبیل پارکینگ یا  درب های محوطه های بیرونی نیز نظارت داشته باشید. در واقع اتصال همزمان 4 دوربین مدار بسته کار را تا حدود زیادی از این نظر برای شما راحت تر کرده است. کارایی و کیفیت از یک سو و تنوع این نوع آیفون تصویری کوکوم توانسته است هر روز مشتریان زیادی را به نمایندگی معتبر این  محصول در ایران به آدرس kocomhome.com بکشاند.

یادآوری چند نکته قبل از خرید آیفون کوکوم هوم

تنها نمایندگی آیفون تصویری با کوکوم هوم

برای خرید موفقیت آمیز انواع آیفون تصویری kocom بهتر است توجه کنید که:

  • این محصول را فقط از فروشگاه های معتبر از جمله فروشگاه خوشنام و با سابقه kocom به آدرس kocomhome.com تهیه و خریداری نمایید.
  • این محصول دارای گارانتی معتبر به مدت 2 سال است. بنابراین توصیه می کنیم از محصولات فاقد گارانتی خودداری نمایید.
  • قیمت این نوع آیفون تصویری نیز متغیر می باشد. شرایط متعددی از قبیل نوسانات ارزی و کیفیت و نوع محصول نیز در این زمینه موثر است.
  • به منظور نصب انواع آیفون های تصویری کوکوم با برند کوکوم هوم تماس بگیرید و از نصابان حرفه ای و مجاز در این زمینه استفاده کنید.

کد خبرنگار : 38