تاریخ : 1399,یکشنبه 02 آذر13:40
کد خبر : 376857 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نامه بسیج دانشجویی به رئیس دانشگاه شهید بهشتی درخصوص جذب هیئت علمی عراقچی

در این نامه آمده است: هفته گذشته دکتر سید عباس عراقچی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دیده شده است این حضور در حالی اتفاق افتاده است که دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه به تازگی منحل شده...

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی از رئیس دانشگاه شهید بهشتی خواست اجازه ندهد این دانشگاه حیات خلوت هیئت دولت شود.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر نصیری قیداری
ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی

در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مطالبه گری دانشجویان که فرمودند لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمانهای انقلاب شوند بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی بر خود لازم دانست که خواستار شفاف سازی اتفاقات در حال وقوع در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی شود.

هفته گذشته دکتر سید عباس عراقچی در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دیده شده است این حضور در حالی اتفاق افتاده است که دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه به تازگی منحل شده و اعضای هیئت علمی آن خواهان انتقالی به دانشگاه های دیگر هستند. از جانب دیگر دولت در سال پایانی خود سعی دارد که اعضای هیئت دولت را در دانشگاه‌های مختلف مشغول به کار کند اتفاقی که برای دختر رئیس جمهور هم رخ داده نمونه بارزی از این قبیل حرکتها بود؛ لذا از جنابعالی تقاضا داریم نسبت به این مسئله شفاف‌سازی بفرمایید تا گمان آن که سعی دارند دانشگاه شهید بهشتی را حیات خلوت هیئت دولت بنمایند از بین برود.

بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی


کد خبرنگار : 38