تاریخ : 1399,یکشنبه 02 آذر16:12
کد خبر : 376894 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کاهش ۳۰ درصدی تردد در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی در جاده ها ۳۰ درصد کاهش تردد داشته ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سراسر کشور با کاهش ۳۰ درصدی ترافیک در جاده‌ها مواجه بودیم.

وی افزود: به دلیل استمرار بارندگی در محورها، لزوم رعایت توصیه‌های ایمنی در محورهایی که دارای برف هستند لزوم استفاده از زنجیر چرخ، سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو ضروری است

واژگونی اتوبوس پالایشگاه و فوت ۴ نفر

وی با اشاره به تصادف منجر به فوت در استان اصفهان تصریح کرد: در ساعت ۶:۱۵ امروز در کمربندی نجف آباد به خمینی شهر، واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را داشته‌ایم که در این حادثه ۱۱ نفر مجروح می‌شوند و ۴ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اتوبوس فوق متعلق به سرویس کارکنان پالایشگاه نفت بوده و با تعداد ۱۵ سرنشین در حال تردد بوده است.

انسداد محور چالوس-کرج به دلیل ریزش کوه رفع شد

شیرانی با اشاره به انسداد یکی از محورها اظهار داشت: در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در استان مازندران محور چالوس-کرج محدوده انارک به دلیل ریزش کوه، انسداد محور را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: این محور با تلاش و همکاری عوامل راهور و پلیس راه در ساعت ۶:۳۰ صبح بازگشایی شد.