تاریخ : 1399,شنبه 08 آذر16:16
کد خبر : 377500 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه‌ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک انتظار دارد این اقدام جنایت کارانه و بزدلانه بی جواب نماند تا عامدان و آمران به آن هزینه ای هرچه سنگین تر بابت این اقدام بپردازند تا دیگر به خود جرات چنین اقداماتی را ندهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک در پی به شهادت رسیدن محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (۲۳احزاب)

ابتداءً انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک شهادت بزرگ مرد عرصه ی علم و پژوهش را خدمت حضرت صاحب عصر (عج)، رهبر معزز انقلاب اسلامی ،خانواده ی آن شهید بزرگوار و همه ی ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض میکند.

شهید محسن فخری زاده دانشمند بزرگ کشورمان مانند دیگر شهدای  بزرگ هسته ای کشورمان بار دیگر به دانشگاه‌ها و جامعه ی علمی کشورمان آبرو بخشید و به جرم عزمی راسخ برای سرفرازی ایران اسلامی به دست عوامل کثیف اسرائیل و آمریکا، جان بر سر پیمان با آرمان های مقدس نظام اسلامی فدا کرد.

استیصال محسوس غرب و خصوصا رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و آمریکای جنایتکار از ترویج اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی در جهان و عمق راهبردی انقلاب ما که اینک در بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه متجلی شده به حدی رسیده است که آشکارا به ترور دانشمندان ما روی آورده‌اند؛ غافل از این که با ترور دانشمندان دانش نابود نمی‌شود و انگیزه جوانان فرزانه ما در ادامه راه شهدای جهاد علمی دوچندان می‌شود.

هنوز با لبخند به جاسوس اسرائیلی کنار نیامده بودیم که بی هویت ترین دولت تاریخ دست به این جنایت زد.انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک انتظار دارد این اقدام جنایت کارانه  و بزدلانه بی جواب نماند تا عامدان و آمران به آن هزینه ای هرچه سنگین تر بابت این اقدام بپردازند تا دیگر به خود جرات چنین اقداماتی را ندهند.


کد خبرنگار : 91