تاریخ : 1399,شنبه 08 آذر21:52
کد خبر : 377538 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان درپی ترور دانشمند هسته ای

دلسوزان بارها به حفره های امنیتی حاصل از قرداد برجام هشدار داده بودند و بازرسی های بازرسان آژانس را بر خلاف امنیت ملی دانسته و تبعات آن را گوش زد کرده بودند، اما متاسفانه به این هشدارها توجه لازم نشد و این مصیبت بزرگ اتفاق افتاد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی ترور دانشمند شهید، محسن فخری زاده  بیانه ای منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ

صریح و بی مقدمه باید از دشمن آشکاری سخن گفت که همزمان با سالگرد شهادت دکتر شهریاری و در پی معاوضه ی جاسوس اسرائیلی، با تکرار جنایت وقیحانه خود ملت ایران را دوباره داغدار کرد و جمعه های انتظار این ملت شریف را به جمعه های شهادت پیوند داده است.

سوالی جدی که باید به آن پاسخ داده شود این است که این جنایت بزرگ چگونه در خاک کشور و در دل پایتخت رخ می دهد در حالی که شهید بزرگوار نیز بارها توسط مقامات رژیم صهیونیستی و اخیرا توسط گروهک تروریستی منافقین خلق تهدید به ترور شده بود.

دلسوزان بارها به حفره های امنیتی حاصل از قرداد برجام هشدار داده بودند و بازرسی های بازرسان آژانس را بر خلاف امنیت ملی دانسته و تبعات آن را گوش زد کرده بودند، اما متاسفانه به این هشدارها توجه لازم نشد و این مصیبت بزرگ اتفاق افتاد.

لازم به ذکر است که این اقدام وقیحانه پاسخی درخور، سوای از انتقام سخت شهادت شهید سلیمانی، را می طلبد و این مهم در وهله ی اول با اخراج تمامی بازرسان آژانس انرژی اتمی تحقق می یابد که البته این خواست ملت شریف ایران می باشد.

مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد عملکرد دستگاه صدا و سیما در تبیین ابعاد این حادثه است که متاسفانه نتوانست آن را به خوبی محقق سازد و ملت شریف ایران از عملکرد این دستگاه به شدت ناراضی اند. صدا و سیمایی که برای برجام مارش می زد چرا اکنون از پس تبیین ابعاد این حادثه ی مهم که ارتباط تنگاتنگی به بندهایی از این قرارداد و نگاه غرب گرایانه و امید دستگاه دیپلماسی به بیرون دارد، بر نمی آید ؟

آیا گراهای بعضی از مسئولین دستگاه دیپلماسی برای آمادگی ایران جهت مذاکرات مجدد، ارتباطی با وقیح کردن دشمنان در ترور این دانشمند هسته ای نداشته است؟دانشمندی که در این جنگ بیولوژیکی موفق به تولید کیت تشخیص کرونا شد و در حال پیشبرد پروژه ی مهم تولید واکسن کرونا بود.

قرائن حاکی از دست داشتن برخی دولت های عرب حاشیه خلیج فارس در این جنایات بزرگ دارد که قطعا نباید بی پاسخ قرار گیرد و دولت های عرب منطقه باید بدانند امنیت ملت شریف ایران خط قرمز نظام و مسئولین می باشد.از مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود وظیفه ی انقلابی خود را در این مورد به خوبی انجام دهد و از خسارت های آتی قرداد برجام جلوگیری به عمل آورند.

لازم است توصیه های رهبری مبنی بر عدم خوشبینی به دولت های معلوم الحال اروپایی و ممنوعیت مذاکره با دشمنان این مرز و بوم به طور جدی مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و در صورت مشاهده حرکتی خلاف منافع و مصالح ملت و نظام، دستگاه های مسئول با ورود جدی این حرکت را متوقف کنند.

آری؛ تجربه ی استکبار ستیزی دانشجویان تنها در آذر سال ۳۲ تمام نشده است و این راهیست که تا ابد در مقابل دانشجویان قرار خواهد داشت و تا انتقام از مسببان آشکار و پنهان داخلی و خارجی ِ ترور شهید هسته ای پر افتخار وطن ساکت نمی نشینند.و در آخر خاطرنشان میکنیم که این عزای امروز ملت ایران، نتیجه ی وادادگی کسانی است که به خیال خود زبان دنیا را می دانستند.

 


کد خبرنگار : 91