تاریخ : 1399,دوشنبه 10 آذر19:41
کد خبر : 377788 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ترور نشانه بیچارگی دشمنان است

استاندار زنجان گفت: ترور مذبوحانه شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم ناتوان در برابر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، فتح‌الله حقیقی ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران،  بیان کرد: دشمنان با ترور شهید فخری‌زاده، اوج حقارت، ضعف و زبونی خود را نشان دادند. دشمنان بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با انجام انواع عملیات‌های تروریستی نشان دادند که تمام برنامه‌ها و اهدافشان پوچ شده و چاره‌ای جزو ترور شخصیت‌های علمی کشور ندارند.

حقیقی ادامه داد: استبداد و استکبار از سر بیچارگی اقدام به عملیات‌های تروریستی می‌کنند، ولی امروز مردم ما منسجم‌تر و متحدتر از گذشته پشت نظام و رهبری هستند. این اقدام وقیحانه به هیچ‌وجه بدون پاسخ نخواهد ماند و جواب‌شان را در فرصت و زمان مناسب خواهیم داد.

استاندار زنجان گفت: ترور مذبوحانه شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند نخبه حوزه صنعت دفاعی و هسته‌ای کشورمان نشان از آن دارد که صهیونیسم ناتوان در برابر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت عاجز مانده است. دشمن باید از این کار وقیح خود خجالت بکشد، چراکه بسیار ذلیل و ناتوان شده است و مردم ایران راه این شهید را ادامه خواهند داد و این کشور فخری‌زاده‌های فراوانی دارد.