تاریخ : 1399,سه شنبه 11 آذر20:00
کد خبر : 377909 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تحریف امام در دستور غرب باوران

شاه هم نوکر امریکا و تا پایان حکومتش مورد حمایت امریکا بود. برخی در درون کشور می خواهند امام را و انقلاب امام را تحریف کنند. می خواهند روی ذهن جوانان ما اثر بگذارند و نگذارند نسل جوان ایران با بسیاری از حقایق و واقعیت امام و امریکا و شاه آشنا بشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس،‌ یادداشت میهمان- حجت‌الاسلام علی شیرازی: برخی مدعیان عقل و سیاست و دوراندیشی ، با انگیزه های غیر الهی و در قالب یک عملیات روانی هدفمند و سازماندهی شده ، به دنبال تحریف حقایق و دروغ پردازی درباره ی واقعیت امام و امریکا و واژگون نشان دادن مسیر عزت و کرامت ایران و ایرانی اند.



عیسی کلانتری؛ با همین نگاه، امام خمینی (ره) را فرزند ناخلف آمریکا می خواند و می گوید: " دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، برداشته شدن حمایت امریکایی ها از محمد رضا پهلوی است که امام از این فرصت استفاده کرد " !!

وی قبلا هم گفته بود : "من تسخیر سفارت ( امریکا ) را قبول ندارم ؛ چرا که ما بالاخره در یک جامعه ی جهانی زندگی می کنیم و یک اصولی را پذیرفته ایم " !!

بیان کلانتری شکل پذیرفته از جهل یا عناد گوینده است . شاید هم ترکیبی از نادانی و دشمنی ؛ ذهن گوینده را به این زشتی مذموم آلوده کرده است.

آیا ایشان نمی داند که امام فرزند اسلام است و از آغاز مبارزه ی با شاه ، امریکا را به عنوان عامل اصلی خیانت ها و جنایات شاه معرفی کرده و استبداد پهلوی را نتیجه ی سیاست های ایالات متحده امریکا می دانست و معتقد بود که شاه همان امریکاست و مبارزه ی با امریکا زیر بنای اندیشه ی سیاسی امام بزرگوار بود . امام قبل از شاه ، امریکا را مقصر اصلی می دانست و دشمنی امریکا از آغاز تا کنون با انقلاب اسلامی نشات گرفته از همین نگاه و تفکر امام بود.

کارتر نیز در کتاب " ایران در خاطرات جیمی کارتر" علت دشمنی اش با امام را آشکار می سازد و می گوید : "آیت الله خمینی از عمل اشغال کنندگان سفارت امریکا ستایش کرد ."

ادواردو آنیلی ، یکی از سرمایه داران ایتالیایی ، این دشمنی را روشن تر بیان می کند و می گوید :"در دوران جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران به ملاقات یکی از مقامات عالیرتبه کاخ سفید رفتم ، او به من گفت : تا این مرد (امام خمینی) را از میان برنداریم ، آرام نمی نشینیم" !!

امام خمینی ( ره ) یک دیکتاتوری بسته ی ارثی وابسته ی به امریکا و دنباله رو استکبار جهانی را تبدیل کرد به یک حکومت مردم پایه که متکی به مردم است و مستقل است و دارای هویت دینی و اسلامی است.

امام خامنه ای در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ فرمودند :"اسباب ظاهری این پیروزی عبارت بود از اینکه امام توانست جامعه ی کشور را ، همه ی آحاد مردم و بخصوص جوانها را وارد صحنه کند . در هر حرکتی ، در هر کشوری که آحاد مردم وارد میدان بشوند و در میدان بایستند و مقاومت کنند ، هدف آنها محقق خواهد شد... امام یک جذابیت های شخصی داشت ، یک جذابیت هایی در شعارهای امام ‌وجود داشت ؛ این جذابیت ها آن قدر قوی بود که توانست قشر های مختلف مردم و از جوانها را وارد میدان کند."

از جمله شعارهای امام بیرون آمدن از چنبره ی سلطه ی امریکا بود ؛ این چیزی بود که برای جوان ایرانی جذاب بود و آنان قدرت امام شدند و شاه را فراری دادند.

آمریکای حامی شاه در کلام امام عزیز همواره مورد عتاب و استنطاق بود. ایشان می فرمود :" دنیا باید امریکا را از بین ببرد و الا تا اینها هستند این مصیبت ها در دنیا هست."

آن بزرگوار می فرمود:" دست امریکا تا مرفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده ی جهان فرو رفته است . ما تا آخرین قطره خون با آنها شدیدا می جنگیم."

امام شجاع و مقاوم ما می گفت:"امریکای جهانخوار باید بداند که ملت عزیز و خمینی تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت."

امام امریکا را ام الفساد ، شیطان بزرگ ، جهانخوار ، جنایتکار تاریخ و جهان ، و دشمن اسلام ناب محمدی ( ص ) می دانست.

ایشان می فرمود :"تمام گرفتاری های مسلمین از امریکاست."

شاه هم نوکر امریکا و تا پایان حکومتش مورد حمایت امریکا بود. برخی در درون کشور می خواهند امام را و انقلاب امام را تحریف کنند. می خواهند روی ذهن جوانان ما اثر بگذارند و نگذارند نسل جوان ایران با بسیاری از حقایق و واقعیت امام و امریکا و شاه آشنا بشود.

امام خامنه ای در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام فرمودند:" اکثر شما می دانید که انگیزه هایی برای تحریف شخصیت امام و تحریف انقلاب ... هست. ما باید تکرار کنیم حقایقی را که در باب امام و در باب انقلاب گفته ایم ، باز هم بگوییم و تکرار کنیم و مجال تحریف را از تحریف کنندگان بگیریم."

رییس سازمان محیط زیست در بد دامی گرفتار شده است . اسیر نفوذی ها قرار گرفته است. به جای رضایت قدرت های مستکبر، به رضایت خدا و رضایت مردم بیندیشد. ایشان در سه دولت جمهوری اسلامی ایران وزیر بوده است. چرا کفران نعمت می کند و برای رضایت چند خود فروخته ، و با اهانت گستاخانه به امام ، دنیا و آخرتش را تباه می کند؟

چه زیباست که بر هوای نفس غالب شود و از این اراجیف دست بردارد و بداند صبر مردم زمان دارد و در دفاع از حق معاون رئیس جمهور نمی شناسند!!