تاریخ : 1399,سه شنبه 11 آذر20:47
کد خبر : 377915 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز به غلامرضا شریعتی

از جنابعالی دعوت مینماییم تا در روز دانشجو(۱۶ آذر) با حضور در تریبون دانشگاه پاسخگوی سوالات نمایندگان دانشجویان، جامعه ی دانشگاهی و مطالبات مردم در خصوص مسائل استان مظلوم خوزستان باشید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نامه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به استاندار خوزستان جهت دعوت به دانشگاه به مناسبت 16 آذر منتشر شد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

استاندار محترم استان خوزستان
جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضر هستید پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم از شاخصه های اصلی و کلیدی ارزیابی مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. لذا از آنجائیکه بنا به مسئولیت دانشجویی و دانشگاهی خود، پرسشگری از مسئولین و پیگیری مطالبات بحق ملت را وظیفه ی خود دانسته و از سوی دیگر پاسخگویی به خواسته های مردم را وظیفه و شاخص جدی کارآمدی کارگزاران نظام میدانیم، به عنوان بسیج دانشجویی آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه پرسش و مطالبه گری دانشجویی با موضوع مسائل و مشکلات استان خوزستان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعلام میداریم.

به همین جهت از جنابعالی دعوت مینماییم تا در روز دانشجو(۱۶ آذر) با حضور در تریبون دانشگاه پاسخگوی سوالات نمایندگان دانشجویان، جامعه ی دانشگاهی و مطالبات مردم در خصوص مسائل استان مظلوم خوزستان باشید.

طبیعی است پذیرش این دعوت و حضور جنابعالی، موجب تقویت گفتمان عدالت خواهی مردم شریف خوزستان و افزایش شفافیت در عملکرد مسئولین خواهد بود.


کد خبرنگار : 91