تاریخ : 1399,چهارشنبه 12 آذر19:10
کد خبر : 377988 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف ۱۲۵کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره کشف این مقدار تریاک گفت: در راستای مبارزه پیوسته و جدی پلیس پایتخت باقاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده ، ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب درپی انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور  اقدام به تهیه و  توزیع مواد مخدرکرده است.

وی ادامه داد: در پی این موضوع تحقیقات خود را افزایش دادند و مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و قصد دارد تا از طریق شهر زاهدان به کرمان منتقل کرده و پس از دپوی آن در زمان مناسب برای بارگیری وانتقال به پایتخت اقدام کند.

حسنوند افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری تیمی از ماموران پلیس مبارزه بامخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان تریلر حامل مواد مخدر را حین تردد در محدوده شهر سیرجان شناسایی و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: ماموران بلافاصله پس از متوقف کردن خودرو، متهم که احسان نام داشت را دستگیر و در بازرسی از قسمت عقب کفی تریلر مقدار ۱۲۵کیلو ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

به گفته وی متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.