تاریخ : 1399,پنجشنبه 13 آذر21:25
کد خبر : 378070 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بیانیه مشترک سه دانشجویی درپی ترور دانشمند هسته‌ای

بی تردید این اقدام جنایتکارانه که به دست رژیم اشغالگر قدس و با همکاری دولت‌های استکباری صورت گرفته است، آخرین دست و پا زدن های این مثلث شوم برای تحریک ایران اسلامی و ایجاد اجماع جهانی در این برهه‌ی حساس علیه ایران خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بیانیه مشترک سه تشکل دانشجویی دانشگاه رامین اهواز درپی شهادت دانشمند هسته ای، محسن فخری زاده منتشر شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ قَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَ عِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَ إِنْ کانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبالُ»

ملت‌های آزاده و موفق همیشه از میان آزمون های سخت و سرنوشت ساز ساخته می شوند و به تعالی و کمال می رسد. اینک ما شاهد  آن هستیم که یکی دیگر از دانشمندان و بازوان علمی کشور مورد ترور ناجوانمردانه دشمنی قرار گرفت که ثابت کرده  جز ایجاد دشمنی و عداوت در جهان، کاری نمی‌تواند انجام دهد.

در تاریخ چند دهه اخیر این اولین بار نبوده و بی شک آخرین باری هم نخواهد بود که تروریسم دولتی، زمانیکه در تنگنای رقابت با ملتی درمانده شود، دست به این گونه اقدامات بزند.

بی تردید این اقدام جنایتکارانه که به دست رژیم اشغالگر قدس و با همکاری دولت‌های استکباری صورت گرفته است، آخرین دست و پا زدن های این مثلث شوم برای تحریک ایران اسلامی و ایجاد اجماع جهانی در این برهه‌ی حساس علیه ایران خواهد بود.

ما تشکلات دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشجویی کشور،  بادلی اندوهگین و مالامال از غم  ضمن محکوم کردن این اقدام از تمامی تصمیم‌گیرندگان کشوری و لشکری تقاضا داریم با هوشیاری و جدیت در این زمینه ورود کرده و با صبر استراتژیک انتقام این اقدام و اقدامات مشابه را در زمان و مکان مناسب به نحو احسن بگیرند و ضربه محکمی بر پیکره‌ی پوشالی آنان وارد کرده که دیگر شاهد چنین جسارت‌های نباشیم. و از توده های مردمی و جریانات و احزاب کشور تقاضا داریم با غلبه بر احساسات خود و پرهیز از هرگونه اقدام عجولانه، تلاش کنند تا با نمایش ابعاد این جنایت هولناک، چهره‌ی حقیقی این رژیم متجاوز را برای جهانیان آشکار سازند.

در پایان تاکید می کنیم که شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید محسن فخری زاده نه تنها خللی در راه رسیدان ایران اسلامی به قله های بالای علمی وارد نکرده بلکه خون‌این شهید جوانه های امید را در دل جوانان کشور تناور خواهد کرد.

« ما شیشهٔ عطریم بگویید به سنگ»


امضا کنندگان:

انجمن اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت)

تشکل اسلامی آزاد اندیشی

تشکل اسلامی ه‍یئت محبان اهل بیت(ع)


کد خبرنگار : 91