تاریخ : 1399,شنبه 15 آذر11:26
کد خبر : 378128 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با کارت دانشجویی چه خدماتی را می‌توانیم با تخفیف بگیریم؟

دریافت مقاله انگلیسی در سایت به دو صورت میباشد. در حالت اول در سایت جستجو میکنید .برای جستجو هم میتوانید از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و هم میتوانید از دسته بندی های سایت تمام مقالات رشته خود را ببینید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در تمامی دنیا برای دانشجویان خدمات رفاهی و پژوهشی خاصی را ارائه می دهند و تمامی این خدمات با کارت دانشجویی میباشد. ما در این متن مهمترین تخفیفاتی را که می توان با ارائه کارت دانشجویی دریافت کرد را بیان کنیم .

1-دریافت کارت مترو دانشجویی

با کارت دانشجویی چه خدماتی را می‌توانیم با تخفیف بگیریم؟

وارد سایت http://eticket.tehran.ir/  می شوید. این سایت مربوط به دریافت کارت های مترو میباشد . پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سایت میتوانیدد کارت دانشجویی مترو که با تخفیف میباشد را دریافت کنید. نحوه دریافت به دو صورت میباشد از طریق پست پیشتاز و یا اینکه یکی از باجه های ایستگاه مترو که در خود سایت مشخص است را انتخاب کنید و در تاریخ مورد نظر به آنجا مراجعه و کارت خود را دریافت کنید.

با کارت دانشجویی چه خدماتی را می‌توانیم با تخفیف بگیریم؟

2-ترجمه با تخفیف دانشجویی

برخی از موسسات تحقیقاتی و ترجمه با ارائه کارت دانشجویی تخفیفات مناسبی را فقط به دانشجویان می دهند.

یکی از این موسسات خدمات ترجمه پارس 68 است که در زمینه ترجمه دانشجویی  فعالیت دارد.

شما میتوانید در این سایت فایل های خود را ثبت نمایید سپس پس از اعلام قیمت و ارسال عکس کارت دانشجویی به راحتی از تعرفه دانشجویی این موسسه استفاده کنید.

آدرس سایت این شرکت www.translate68.ir

یکی از ویژگی های مهم این سایت مشاوره های رایگانی است که به دانشجویان ارائه میشود. دانشجویان میتوانند هرگونه سوالات خود را در زمینه ترجمه از این موسسه بپرسند و حتی اگر تمایل به گفتگو از طریق تلفن ندارند میتوانند از طریق ایمیل سوال خود را بپرسند.

طبق بررسی هایی که انجام شده است سایت ها و خبرگذاری های معتبری نیز این سایت را معرفی کرده اند که در زیر میتوانید لینک خبرها را ببینید.

https://goo.su/3Cwk

https://goo.su/3CWK

https://goo.su/3Cwl

 

3-دانلود مقالات علمی همراه با ترجمه

با کارت دانشجویی چه خدماتی را می‌توانیم با تخفیف بگیریم؟

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه خدمات دانشجویی فعالیت میکند سایت www.downloadmaghaleh.com  میباشد.

در این سایت دانشجویان میتوانند مقالات مورد نیاز خود را به صورت رایگان تهیه کنند. البته لازم به ذکر است در این سایت دانلود ترجمه مقاله با هزینه میباشد.هزینه این فایل های بین 10 هزار تومان تا 50 هزار تومان میباشد.

دریافت مقاله انگلیسی در سایت به دو صورت میباشد. در حالت اول در سایت جستجو میکنید .برای جستجو هم میتوانید از کلمات کلیدی خود استفاده کنید و هم میتوانید از دسته بندی های سایت تمام مقالات رشته خود را ببینید. پس از جستجو میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

حالت دوم زمانی میباشد که مقاله مورد نظر شما در سایت موجود نباشد. برای این هم راه حلی وجود دارد. شما مقالتان را در سایت های خارجی مانند ساینس دایرکت جستجو میکنید . زمانی که مقاله را پیدا کردید ،باید هزینه آن را به دلار به سایت مربوطه پرداخت کنید. هزینه آن بین 10 دلار تا 100 دلار میباشد که برای ما هزینه بالایی میباشد . اما شما میتوانید لینک مقاله را کپی کنید و در صفحه مربوطه سایت دانلود مقاله قرار دهید. (برای ورد به این صفحه دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید)

و با زدن یک دکمه بدون هزینه فایل را دانلود کنید.

4-خوابگاه های دانشجویی

هر دانشگاه بر اساس نیاز های دانشجویان خود خوابگاه هایی تهیه می کنند. این خوابگاه ها فقط با ارائه کارت دانشجویی امکان پذیر است . لیست خوابگاه های دانشجویی را می توانید از داخل سایت دانشگاه خود ببینید.

حرف پایاینی

شاید کشور ما جزو معدود کشورهایی باشد که کمترین مزایا را برای دانشجویان خود در نظر میگیرد.

سایت ها و شرکت های دیگری هستند که به صورت مقطعی تخفیفاتی را برای دانشجویان قرار می دهند. برخی از این شرکت ها عبارت اند از

اسنپ فود

شرکت علی بابا ( در زمینه بلیط هواپیما و ... فعالیت دارد)

دارالترجمه الیزه (خدمات ترجمه رسمی )


کد خبرنگار : 16