تاریخ : 1399,دوشنبه 24 آذر20:54
کد خبر : 379256 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بررسی بودجه حوزه فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بررسی های اخیر کمیسیون متبوع خود در حوزه بودجه فرهنگی کشور بیان کرد: تا چهارشنبه در حوزه بررسی بودجه فرهنگی به جمع بندی خواهیم رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، غلامرضا منتظری در خصوص اقدامات اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی بررسی طرح فضای مجازی را آغاز کرده است، مرکز پژوهش ها مجلس نیز در حال اتمام بررسی ها و انجام مراحل نهایی این طرح است تا با امید به خدا این طرح به کمیسیون بازگردد و  به تایید نهایی اعضای کمیسیون  برسد.

وی با بیان اینکه تقویت پیام رسان های داخلی یکی از موضوعات مهمی است که در این طرح پیش بینی شده است، اظهار کرد: تلاش بر این است که کلیت کارهای طرح به زودی به اتمام برسد، حدس من بر این است که تا پایان سال این طرح به نتیجه نهایی برسد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص بررسی های کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به موضوع بودجه فرهنگی کشور گفت: تا روز چهارشنبه بررسی ها و جلسات ما در این حوزه ادامه خواهد شد و در حال بررسی گزارش ها و موارد مربوط به بودجه فرهنگی هستیم تا امید به خدا تا روز چهارشنبه به یک جمع بندی برسیم.