تاریخ : 1399,پنجشنبه 27 آذر02:43
کد خبر : 379532 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حضور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در منزل مرحوم حجت الاسلام جواد اژه‌ای

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به همراه برخی از اعضای شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام جواد اژه‌ای با خانواده آن فقید سعید دیدار کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد به همراه برخی از اعضای شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام جواد اژه ای با خانواده آن فقید سعید دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌ سیدرضا صدر، حجت الاسلام علی رازینی و حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد به نمایندگی از طرف شورای نمایندگان این نهاد ضمن حضور در منزل آن مرحوم یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام جواد اژه ای را گرامی داشتند و برای روح ایشان علو درجات را از خداوند منان مسئلت نمودند.

گفتنی است مرحوم حجت‌الاسلام جواد اژه ای عضو شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و نماینده رهبر انقلاب در امور دانشجویان اروپا و آمریکا بوده است.