تاریخ : 1399,پنجشنبه 27 آذر14:15
کد خبر : 379567 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تجمع کردند

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به دلیل پرداخت نشدن حقوقشان تجمع کردند و این در حالی است که به گفته آنان تا زمانی که بیمارستان در اختیار سرمایه‌گذار بود، حقوق کارکنان به موقع پرداخت می‌شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وضعیت بلاتکلیف بیمارستان امام خمینی (ره) کرج بار دیگر باعث بروز اعتراضات کارکنان و بازنشستگان این بیمارستان شد.

روز گذشته جمعی از کارکنان این بیمارستان نسبت به عدم پرداخت حقوق خود مقابل این بیمارستان تجمع کرده بودند. در این تجمع گروهی از فعالان دانشجویی نیز حضور داشتند.

قاسم طاهری، یکی از پرسنل بازنشسته و مسئول اسبق شورای اسلامی کار در این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار ما به معضلات لاینحل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اشاره کرد و گفت: ابتدا این تجمع مقابل دفتر عباسی، نماینده مردم کرج برگزار شد، اما وی اعلام کرد که خلع ید سرمایه گذار بیمارستان از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها صورت گرفته است.

طاهری ادامه داد: کارکنان معترض با خسروی، مالک قبلی بیمارستان هم جلسه‌ای داشتند که در این جلسه نکات جدیدی مطرح شد، کما اینکه قبل از اعلام خلع ید خسروی از بیمارستان، حقوق کارکنان به موقع پرداخت می‌شد.

محمدرضا فلاحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز به خبرنگار ما گفته بود که خلع ید مالک بیمارستان به دلیل شکایت بنیاد شهید بوده است.

پرونده بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه تاکنون حل نشده باقی مانده است؛ در حالیکه درصورت شفاف سازی بدهی‌های این بیمارستان قبل از واگذاری به بخش خصوصی و پس از آن، مشکلات را حل خواهد کرد.