تاریخ : 1399,شنبه 29 آذر05:28
کد خبر : 379662 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

توضیحات دانشجویان معترض درباره نشست با وزیر صمت

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های امام صادق(ع)، شریف، امیرکبیر، مذاهب اسلامی و واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد که در نشست امروز یا وزیر صمت حضور داشتند؛ توضیحاتی را درباره این جلسه منتشر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جمعی از دانشجویان بسیجی طی نشستی با رزم حسینی وزیر صنعت، معدن تجارت به بیان دیدگاه‌ها؛ انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

این نشست در پی تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان مقابل وزارت صنعت، معدن تجارت ؛ و به درخواست وزیر صمت با هدف پاسخگویی به مطالبات و انتقادات دانشجویان برگزار شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های امام صادق(ع)، شریف، امیرکبیر، مذاهب اسلامی و واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد که در نشست یا وزیر صمت حضور داشتند؛ به صورت مشترک توضیحاتی را درباره این جلسه منتشر کرده‌اند.

در روایت دانشجویان بسیجی آمده است:

پس از تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان در هفته گذشته مقابل وزارت صمت به خواست وزیر مربوطه بنا شد جهت پاسخگویی به مطالبات، جلسه ای در روز پنجشنبه مورخ 27 آذر 1399 با حضور نمایندگان بسیج دانشجویی و وزیر برگزار شود.

در همین راستا بنا بر عهد و تفاهم صورت گرفته؛ قرار شد یا تمام جلسه به‌صورت زنده رسانه‌ای شود و یا هیچ‌گونه خروجی در رسانه‌ها نداشته باشد تا باب روایت یک طرفه و بهره برداری سیاسی از جلسه بسته شود.

با این حال اما متأسفانه علی‌رغم پایبندی دانشجویان بر عهد، وزارت صمت روایتی یک‌طرفه از دیدار امروز را با نقل‌قول‌های خلاف واقع به رسانه‌ها منتقل کرده است.

مشروح این جلسه که خواسته های تند و صریح دانشجویان را بی پاسخ گذاشت به زودی منتشر خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب